Travelocity
FindHotel
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Vi hadde ett svært hyggelig opphold på dette hotellet. Flott rom med nydelig utsikt utover havet og promenaden. Restauranten på hotellet var fantastisk. Spiste bla en nydelig rett av lam. Vi spiste der flere kvelder på rad, da maten var utmerket. Hotellet arrangerer flotte utflukter, bla til Dubrovnik og Mostar. Hotellet anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, May877
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble veldig godt mottatt da vi kom til hotellet.Personalet var gjennom hele ferien vår smilende og hjelpsomme.Servicen var helt topp.Rommet var fint og renholdet bra.Resturanten har kjempegod mat.Det blir av hotellet arrangert egne turer som også er flotte.Dette hotellet kan virkelig anbefales

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 166mariannel
Masterboutique, General Manager på Boutique Hotel Marco Polo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Hi Marianne,
Simply said and written, great hotel. We are so thankful that you recommend our hotel. Hope to see you again.
Best wishes

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Hotell Marco Polo lå akkurat så fint til ved stranden som det ser ut til på bildene. Savner allerede å spise frokost med utsikt over sjøen og høre bølgeskvulp. Rommet var greit. Men det som var helt topp var vinsmaking om kvelden. Vi ble kjent med gode kroatiske vinsorter. Utflukten til Dubrovnik med hotellverten som kunnskapsrik guide var veldig interessant. God mat i restauranten om kvelden. Vi likte også å gå tur i olivenlundene oppe i fjellet. Kan anbefales for voksne folk som liker det gode liv.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, kristin_yeg
Masterboutique, General Manager på Boutique Hotel Marco Polo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2019

Dear Kristin,
Thank you for taking the time to write this very detailed review of our hotel, restaurant, and the different and special tours we offer.
Ha Det

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Hotell i særklasse. Servicen blant de ansatte var førsteklasses. Hotellets eier stilte opp fra første stund. Arrangerte tematurer med masse kompetanse om Kroatia. Stille og rolig sted. Beste restauranten i byen. Må opplevels!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 702steinark

Hilsener Steinar,
We are certainly a unique hotel, we hope you tell your friends in Oslo about us, so they can have the same experience you did.
Ha Det

Anmeldt 18. juni 2018

Utrolig bra HOTEL, beliggenhet, mat og service av ypperste klasse. Varierende meny fra dag til dag. Egen strand med plass til alle. Utrolig rent og ryddig uteområde og på stranden. Kort vei til mange gode restauranter. Et fantastisk sted for sjømatelskere.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Thor S
Masterboutique, Manager på Boutique Hotel Marco Polo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juli 2018

Dear Thor (God of thunder)
Thank you so much for the 5 star review of our hotel. We hope you tell your friends about us and when you come back to our hotel do not forget to bring your hammer with you.
Vi Ses!