Anmeldt 25. januar 2017

Flott hotell med stort basseng, like ved stranden. Fine rom med basseng like utenfor døra. Frokost på restauranten som ligger på den nydelige stranda like nedenfor. Kjempetrivelig og serviceinnstilt stab på restauranten. Savner spesielt brødrene Ray og Reach. For en service, de var fantastiske! Håper vi reiser tilbake en dag.

Romtips: Vi bodde på rom nr. 10, og det var stort og fint. Det beste vi har hatt på noen ferie.
Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Bjørn A
RenResortGM, General Manager på Ren Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2017

Dear Bjørn A

Thank you for all your enthusiasm for Ren Resort throughout your stay and for you beautiful review. The team very much miss you and your wife on the beach. We are all pleased you liked our Executive Suite so much.

We also hope you will return one day,

From all of us at Ren Resort

Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Forferdelig adkomst til stedet, vi trodde ikke vi var kommet riktig, regntiden har kanskje skylden? Heldigvis var utsikten mot havet fantastisk, rommet stort og moderne, betjeningen visste ikke hva godt de skulle gjøre for oss, frokosten utmerket. Renholdet på rommet var ikke helt bra.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Randi A
RenResortGM, General Manager på Ren Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. januar 2017

Dearest Randi A,

Thank you so much for your review. You are completely right the rainy season affects the whole of Cambodia’s infrastructure. We are so glad you liked the seaview, our staff and our breakfast.

From Sam, Gerry and all of us at Ren Resort

Anmeldt 2. april 2016

Topp beliggenhet på stranden. Fine og romslige rom med sitteplass utenfor rommet ved svømmebassenget. God mat og fantastisk service. Ligger som en oase, men med lite annet som skjer i nærområdet i form av restauranter og/eller butikker.

Romtips: 1 etasje med direkte tilgang til svømmebassenget.
Dato for oppholdet: mars 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Bosi2013
Anmeldt 10. mars 2016

Beliggende like ved stranda med deilige solstoler. Restaurant med forskjellige retter og mye deilig drikke. Det finnes også flere restauranter like ved.
Hotellrommet var stort, lyst og trivelig. Og dusjen som var utenfor var den beste vi har hatt. Trivelig med stein med heller og store grønnplanter som dekor. Varmt vann hver gang og flott trykk. Det beste stedet vi har bodd på i cambodia
Bassenget var utenfor døren.

Romtips: Velg et rom på bakken hvor det er utendørs dusj.
Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Per A
Anmeldt 9. februar 2016

God service og hyggelig betjening både i restauranten og eller på hotellet.
restauranten ligger helt nede på stranden. Fantastisk å sitte her med en drink eller middag og se på solnedgangen. Ganske rimelige priser, men ikke så veldig stort utvalg. Prøv black rice og frukt som desert. Nydelig!
Rommen var store og helt ok. Mangler noen detaljer som knagger til håndklær på badet. Vi hadde rom med sjøutsikt. Fint å sitte på terassen om kvelden, men litt varmt om dagen siden solen sto rett på.
Litt langt unna sentrum av Sihanoukville, men veldig god beliggenhet hvis man bare vil nyte stranden og omgivelsene. TukTuk til sentrum ca US$6 hver vei.
Flere gode spisesteder i gangavstand.

Dato for oppholdet: februar 2016
1  Takk, Ivjohans