Smågruppedagstur til Hollywood, Los Angeles og strender fra Anaheim

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Muscle Beach Venice på
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Hørt og sett det på TV men det var litt mer slitt nå. Men uansett en opplevelse av å ha hvert der og sett det selv.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, mortenn738
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Ble litt skuffet over muscle beach. Har hørt mye om plassen, samt sett det så ofte på filmer.

Var i grunn ikke så veldig spesielt. Det var noen aktiviteter, samt treningsapparater - men ganske lite folk.

Greit å bare gå forbi å se om man er i nærheten

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Kaaroline_Nilsen
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Kjent must see fpr arnold fans. Men slitt og uten de større bodybuildere. Artig men modent for fornying?

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, paulfR5079EY
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Var her i 96 og besøkte samme stedet. Siden den gangen synes jeg stedet har forfalt og mistet den "sjarmen" det hadde. Vi var der 20 min etter åpning, det vil si klokken 09.20, men det var ikke mye aktivitet. Synes ikke dette var mye å få med seg, men det kan være at opplevelsen hadde vært en helt annen om det hadde vært full aktivitet...

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Morten W
Anmeldt 21. april 2017 via mobile enheter

Hvis du liker å glo på sterke mennesker som trener er dette stedet for deg. Her kan du møte andre likesinnede og samles for å bli underholdt og ikke minst misunnelig.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, AuroraAJ