Ulike måter å oppleve Universal Studios Hollywood på
fra USD 1 908,72
Go Los Angeles-kort
149 anmeldelser
Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Universal sammen med et vennepar, og opplevelsen overgikk alle forventninger. Jeg er ihuga Harry Potter-fan, mens de andre ikke er helt der, men også de syntes at det var den beste delen med hele parken. Vi hadde express-pass så vi slapp unna alt av køer, og med en effektiv gjennomgang på nesten alt brukte vi rett i underkant av 7 timer. Vi spiste underveis, men som ventet var ikke maten helt det store. Vi avsluttet med Water Word - sykt bra show! Heretter er Universal Studios fast stopp uansett hvor jeg er!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, cathriiine
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Universal studios er gøy for både små og store! Vi kjøpte express-billetter og syntes de absolutt var verdt pengene. Vi sparte timevis på å ikke stå i kø, og slapp å stresse med å rekke alt vi ville gjøre. Fantastisk fin og morsom dag!

Takk, 934bibbil
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Elsker Universal Studios, mye å se og oppleve. Synd det var litt mye mennesker i juli bare, enkelte attraksjoner hadde kø på over en time. Men alt i alt en like gøyal opplevelse som alltid! Studio tour er virkelig å anbefale!

Takk, Kariannedot
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Var en opplevelse å se parken men vær der tidlig om morningen ellers regn med 2 timers køer.. mye mennesker i Juli så kan du ta turen en annen måned SÅ velg det.. en billett koster også 1050,- pr pers å det er ikke billig å kjøpe mat / drikke inne.
Lykke til

1  Takk, goodwillc
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Familie på 6 i alderen 10-40 år. Superfornøyde med at vi hadde valgt express billetter, det sparte oss for svært svært mye køtid. Det er dyrt men vel anvendte penger. Vi valgte også dyreste parkering ved inngangen- glad for det og. Fikk vannflasker og små godteposer på vei inn, artig
Parken er fantastisk og vi nådde alt. Ulike favoritt rides og steder, min var absolutt Harry Potter.

Takk, StavangerStina