Ulike måter å oppleve Hollywood Walk of Fame på
Anmeldt 15. oktober 2018

Det var ikke så omponerende som jeg trodde det var. det var mye tiggere der, mye søppel, hele tiden mas om å kjøpe ting, være med på turer. Jeg har vært der.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Loyd703
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg vet ikke helt hva jeg hadde sett for meg, men det var i alle fall litt mer høytidelig enn dette. For stjernene er jo bare i en vanlig gate, uten noe særlig mer «fuzz» rundt seg. Bortsett fra rundt The Chinese Theatre da, som jo er verdt å få med seg. Der har man de mest kjente navnene også.
Et godt råd er å ta utgangspunkt i teateret, vi bomma første gang vi dro til Hollywood nemlig og skjønte ikke helt opp ned på stedet.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Trine U
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Mange byer har etterhvert fått brostein med navn på kjente personer, men jeg skjønner ikke konseptet. Uendelige køer med turister stopper opp, peker på brosteinen med navnet til Michael Jackson og tar bilder. Ikke for meg.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, joakimm953
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Hadde vel større forhåpentligvis (garantert selvforskyldt). Men dette er jo noe du må gjøre/se når du først er i LA/Hollywood

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Lossan90
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

En must do når man er på sightseeing in LA. Mye variert av alt i området. Jeg er sikker på at mange av dem som har navnet sitt på stjernene i gaten her, Hynne tenkt seg en liten rengjøring.
Masse folk, mye støy, og vanvittig mye krims å bling folk vil prøve og selge til der.
Det er no det det er, men de som tror dette ligger i et eksklusivt nabolag, tar nok feil.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ivanrenes