Ulike måter å oppleve The Grove på
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Helt greit kjøpesenter.
Veldig fint, men butikkene var ikke særlig imponerende. Mye merkevarer, og lite folk

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Kaaroline_Nilsen
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Dette var et heeeilt fantastisk "kjøpesenter". Det var nok beregnet for en feit lommebok. Men det var så lekkert og så hyggelig at jeg anbefaler alle å ta en tur.
Spise på cheesecake factory som hadde nydelig mat. Ellers var butikkene lekre men som sagt eksklusive og veldig dyre.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, 150synn_veh
Anmeldt 13. januar 2017 via mobile enheter

Perfekt å reise på shopping. God aroma og bra butikkar. Avslutta oppholdet med en tur innom the cheesefactory - ypperlig :)

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, cathialone
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

Utrolig flott shopping plass. Det var enormt mange butikker, spiseplasser og ting å se på . En attraksjon i seg selv. Det går en liten trikk igjennom the grove, verdt å prøve må oppleves

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, hp204
Anmeldt 30. august 2015 via mobile enheter

Vi har besøkt The Grove flere ganger, og besøkene er alltid veldig hyggelige. The Grove har mange spennende butikker og spisesteder. Spesielt er The Farmers Marked verdt et besøk. Anbefaler virkelig The Grove et besøk. Hyggelig både om dagen og om kvelden.

Dato for opplevelse: august 2015
1  Takk, h_kat_b