“Fantastisk utsikt”
Anmeldelse av Sky & Vine Rooftop Bar

Sky & Vine Rooftop Bar
Reserver med OpenTable
Sky & Vine Rooftop Bar er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 146 av 312 Restauranter i Napa
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Da vi besøkte taket hadde det bare vært åpent i 2 uker, og vi reserverte fra Norge via Open Table.
Servicen var kjempebra, og det samme var maten.
Selve stedet var litt vanskelig å finne (inn via hotellet nede i foajeen og opp med heis) men bortsett kunne vi nyte solnedgangen med god mat og god vin.
Anbefales

Takk, Sølvi R

Anmeldt i går

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på Sky & Vine Rooftop Bar, så også på

Har du vært i Sky & Vine Rooftop Bar? Del dine erfaringer!