Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Foruten at lån av sykler med tilrettelegging av togbilletter med mer fungerer som forventet opplevde vi også høy serviceinnstilling når tog ble kansellert. De ordner opp, booket om og informerte via SMS mens vi var uenig syklet. Når vi kom tilbake stod de klar for å hente oss på togstasjonen.
Maten de serverer er med lokale råvarer og i topp klasse.
Rommene er romslige og med eget kjøkken.
Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, tomvidarl
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Vi var en familie på tre voksne pluss en hund. Mottakelse, service, leiligheten og ikke minst middagsbuffeten overgikk våre forventninger. Vi hadde bare booket for en natt men hit kommer vi gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 698heidim
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde Rallarpakke og bodde 2 netter her. Vi syklet herifra første dag til Finse. Og andre dag tog vi toget et stykke. Flott service og god mat. God informasjon. På rommet var det lite tørkemulighet og de 2 sengene som sto hver for seg var litt harde. Kunne vært overmadrsss. Ellers var alt helt topp her.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, lisemetteh
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Deilig opphold med rallarpakke. God mat og fine rom med gode senger. Dyne og pute så man trenger bare sengetøy. Gøy og utfordrende å sykle rallarvegen og herlig å kjøpe ferdig pakke med alt inkludert. Er du i god form anbefales det å sykle fra Haugastøl til flåm. Må oppleves!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 220mariannes
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet her for påfyll etter sykkeltur. Utrolig godt humør innstilling hos de som jobber der. Må jo bare like dem!!!!!

Best av alt - pizzaen var god!!! Tynn sprø bunn - akkurat slik den skal være.

Vi kommer garantert tilbake!!!!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, frureisendemack