Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Denne anmeldelsen gjelder opplevelsen av å leie sykler for tur til Flåm. Har bare positive ting å si om denne opplevelsen. Vi hadde ikke syklet Rallarvegen tidligere og ikke særlig erfarne på sykkel heller. Nett-sidene er gode og informative, rask og god respons på spørsmål og prosessen med betaling var oversiktlig og grei. Vi leide to sykler og alt var klart og i orden når vi skulle hente de. Syklene var solide og god stand, og gode å sykle på. Anbefales

Takk, Sten H
Bjørn Kaupang, Eier på Haugastøl Turistsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei!

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det varmer i en hektisk hverdag!

Håper Rallarvegen levde opp til forventningene ellers, og ha en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted å bo på. Flott leilighet med gode senger, rent , og nydelig utsikt mot vannet. Utrolig hyggelig og hjelpsom vertskap! Nydelig natur! Middag med dessert var førsteklasses. Pizza etter turen på Rallarvegen smakte fortreffelig . Kommer veldig gjerne tilbake hit!

Takk, Q8470CBanneb

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!

Veldig kjekt å høre at dere hadde ett fint opphold hos oss!

Håper vi ses ved en senere anledning!

Ha en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde to overnattinger her (på Haugastøl 1000 Moh) i forbindelse med sykling på Rallarvegen. Middagen (dagens retter, lasagne og confiterte andelår) var nydelig og en svært positiv overraskelse med rause porsjoner og hyggelig betjening. Leiligheten (type B) var stor og fin med utsikt over vannet. Savnet generelt flere knagger og plasser til å legge fra oss ting, som feks et nattbord og plass til toalettmapper på badet. Gode boller og brødmat til salgs i resepsjonen. Det spesialutviklet ølet fra Kinn, HaugastØL, var også veldig godt. Syklene vi leide var supergode og solide. Vi syklet to etapper: t/r Haugastøl - Finse dag 1 på ganske fine grusveier, samt Hallingskeid - Flåm på dag 2. Her var det mye grovere grus/steiner og brattere terreng, men både syklene og vi taklet det veldig bra. Tusen takk for et flott opphold og en fantastisk sykkelopplevelse!

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, KSlettevold
Anmeldt 1. august 2020

vi var 4 par som ankom tidlig en søndag ettermiddag, fikk sjekket inn på to firemanns rom .... to par fikk utlevert sine sykler, god informasjon om alt som gjelder rallarturen,.... flotte rom med utsikt utover vannet, rene og pene med allt tilgjengelig i rommet

Romtips: rom med utsikt mot vannet er å foretrekke
1  Takk, Berg F
Anmeldt 6. september 2019

Unge pensjonister på tur med tre voksne døtre opplevde Haugastøl Turistsenter som et perfekt sted å bo når vi skulle sykle Rallarvegen. Vi kan nesten ikke beskrive hvor flotte disse tre dagene var. Leiligheten var veldig fin, måten var førsteklasses, vertskapet stod på og gjjoorde alt for at vi skulle ha det bra. Sykkelturen i strålende vær ble en opplevelse vi bare må være dypt takknemlige for å få oppleve. Alt var rett og slett topp!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, SiriMay