“Nydelig mat!”
Anmeldelse av Gretteberg Kafé

Gretteberg Kafé
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Haugastøl
Anmeldt 5. august 2020

Vi spiste fjellørret, elgkarbonader og rømmegrøt. Alle var veldig fornøyd med maten. Masse godt tilbehør. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Travel552129

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Gretteberg er et must å besøke på veien over vidda fra eller til Oslo/Bergen.

De har god mat egenlaget husmannskost, store porsjoner og hyggelig miljø ute og inne. Alt til under forventet pris.

Anbefaler burger, men også rømmegrøten er magisk.

Servicen er vennlig-sjenert, men det er en del av helheten.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, LillebrorF
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to voksne som spiste elgkarbonader og kjøttkaker. Smakte godt! Gode råvarer ble benyttet, og vi ble skikkelig mette. Lurt at noen av rettene kan bestilles enten som Stor, Medium eller Liten porsjon.

Takk, Morten_Petersen
Anmeldt 29. juli 2020

Er du forbi Haugastøl er Gretteberg Cafe verdt besøket. Utrolig koselig cafe ! Ørreten var supergod og veldig store porsjoner så du går ikke derfra mett.

Takk, 1968dagt
Anmeldt 29. juli 2020

Spiste kjøttkaker og rømmegrøt til ungene. Alt var rett og slett nydelig og med rikelige porsjoner!!!

1  Takk, camillaf385

Reisende som så på Gretteberg Kafé, så også på

Har du vært i Gretteberg Kafé? Del dine erfaringer!