“Svært god italiensk restaurant!”
Anmeldelse av Toma Restaurant and Bar

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Anbefaler turister i Santa Barbara å bestille bord her. Vi var to par og fikk alle svært god mat. De hadde også en god vinmeny! Servitøren vår var vennlig og ga gode anbefalinger. Skulle gjerne dratt dit igjen!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 39anitas

Anmeldt 11. juli 2016 via mobile enheter

Familie på 5 på ferie i USA. Fant dette stedet på Trip Advisor og Toma innfridde forventningene. God mat og fantastisk service. Hele familien koste seg med italiensk mat og desserten i seg selv et verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Therese B
Anmeldt 5. mars 2016

En populær restaurant med god stemning og veldig god mat. Kan være lurt å reservere bord på forhånd. God service.

Prisene er litt høye.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, i_braath
Anmeldt 6. august 2015 via mobile enheter

Toma er en svært hyggelig og flott restaurant. Vi ble servert topp mat og fikk meget god service. Menyen består sjømat og kjøtt med spennende løsninger. Vi valgte tunfisk carpaccio til forrett og den innholdsrike sjømatsplaten og hjemmelagde lasagnen til hovedrett.
Desserten var også nydelig. Anbefales et besøk

Dato for besøk: august 2015
Takk, Matergodt123
Anmeldt 29. august 2014 via mobile enheter

Beliggenhet i nærheten av stranden/havneområdet. God atmosfære, ypperlig service og fantastisk mat. Godt utvalg av viner.

Takk, Anette H

Reisende som så på Toma Restaurant and Bar, så også på

Har du vært i Toma Restaurant and Bar? Del dine erfaringer!