Ulike måter å oppleve Santa Monica Bay på
Anmeldt 9. mai 2018

Det kan være en flott plass å besøke i strålende solskinn, men bortsett fra at jeg har sett mange filmer og serier spilt inn her, var det lite spennende å se.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 931s_lvir
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Det her er et sted man bare må dra til når man er i LA. Vi parkerte i byen og gikk ned. Men det var mye ledig parkering på stedet også. Fin utsikt og strand. Men det var veldig mange mennesker så "wow" effekten blir litt borte.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, ellen_svh
Anmeldt 11. juli 2017

Kom med bil her Så mye folk at vi hadde problem med parkerings plass.Det gikk en stor bro over vegen Kjørte langs en veldig bred strand

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Solveig S
Anmeldt 29. juni 2017

Solen kom ikke helt igjennom disen når vi var her, men for en strand! Sanden en er fin, stranden er enorm, vannet litt kaldt, men det var som forventet allikevel varmere enn ellers på vår tur langs kysten. Veldig fint sted å ta med ungene, men pass på i de store bølgene.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, karenmarieh
Anmeldt 6. november 2016

Dette er en strand som må oppleves. Veldig fint og gå tur der. Fin utsikt og det er veldig nær mange aktiviteter.

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, monas196