“Drop in”
Anmeldelse av Del Frisco's Grille

Del Frisco's Grille
Reserver med OpenTable
Del Frisco's Grille er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 39 av 778 Restauranter i Santa Monica
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Santa Monica
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Vi kom 5 stykker,fikk bord uten problem, fikk drikke fort og maten kom også ganske snart. Servicen er egentlig bra men servitøren kunne gjerne smilt litt og ikke bare overfladisk spørre om alt er bra. Var sikkert stressa men allikevel. Men alt i alt så var maten god,litt dyrt for en hamburger men en firer.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, davidwE3854VQ

Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Vi besøkte restauranten i høysesong, men fikk fortsatt topp service og veldig god mat. Eneste minuset med restauranten et at det er et svært høyt støynivå!

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Hotmor
Anmeldt 10. mai 2016

Vi var på Del Frisco´s Grille en lørdag. Bestilte bord på forhånd. Vi ville sitte utendørs og fikk et bord med utsikt mot Santa Monica Pier. Vi bestilte hamburger og Meatloaf. Hamburger var fantastisk og Meatloafen var den beste Meatloaf jeg har spist. Servitørene var veldig hyggelige og passet på at vi hadde nok drikke hele tiden. Vi hadde et bord med utsikt over gatelivet i Ocean Avenue. Anbefaler dette stedet på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2016
1  Takk, Preben M
Anmeldt 3. august 2015 via mobile enheter

Maten var egentlig veldig god. Men det trekker veldig ned når du må betale 8 $ flaska for Voss vann på
flaske som du ser at de har fylt på med vann fra springen. Forseglingen var brutt før vi fikk flaska.

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, 199karih
Anmeldt 29. juni 2015 via mobile enheter

Veldig go mat! Ble meget overasket! Anbefalles på det sterkeste! drinkene var også supergode!
Her kommer vi gjere igjen! :)

Dato for besøk: juni 2015
Takk, SisaLolum

Reisende som så på Del Frisco's Grille, så også på

Har du vært i Del Frisco's Grille? Del dine erfaringer!