Gateway Hotel Santa Monica
Travelodge by Wyndham Santa Monica(Santa Monica)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Besparingsvarsel! 28 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 28 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 411 per natt.

Besparingsvarsel! 12 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 12 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 387 per natt.

Fairmont.com
Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 557 per natt.

• Restaurant
Besparingsvarsel! 19 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 19 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 517 per natt.

Besparingsvarsel! 23 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 23 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 599 per natt.

Besparingsvarsel! 20 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 20 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 503 per natt.

Shore Hotel(Santa Monica)
Besparingsvarsel! 39 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 39 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 622 per natt.

Oceana Beach Club Hotel(Santa Monica)
Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 753 per natt.

The Ambrose(Santa Monica)
Orbitz.com
  • Frokost inkludert
Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 396 per natt.

1 2611 266 av 1 313 anmeldelser
Anmeldt 23. januar 2013