Anmeldt 26. juli 2018

Vi skulle bo her i 3 netter, men sjekket ut et par timer etter vi kom. Vi ble møtt av at en mekaniker kom ut fra rommet vårt, og det luktet som om han akkurat hadde vært på do. Lukten var helt forferdelig på rommet og vi spurte om vi kunne bytte rom. Dette fikk vi, men da vi kom på det andre rommet ble vi møtt med en helt lik kloakk lukt. Vi spurte om å få refundert pengene, og fant oss et annet hotell. Helt grei service. Rommene generellt var svært gamle og ekkle. En celle i Bergen fengsel ser vel bedre ut. Anbefales IKKE.

Romtips: Hvis du bestemmer deg for dette forferdelige hotellet. For all del, ikke ha rom ut mot bakgården.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, thomashatland
Anmeldt 17. juli 2018

Bodde her i 6 dager. Det første som møtte oss var en voldsom stank. Denne ble vi vant til. Fikk familierom som besto av to connection rom. Ingen utsikt da rommet lå inn mot bakgården. Kjøleanlegget dekket hele området og bråkte voldsomt. Dette ga oss søvnløse netter. Høye senger som knirket, lytt, tett sluk i vasken.
Hotellets plassering i forhold til shopping er veldig bra. De ansatte er veldig hyggelige og hjelpsomme.Det var veldig reint på rommet og ellers på hotellet.
Bor her gjerne igjen, men ikke rom inn mot bakgården.

Romtips: Ikke få rom inn mot bakgården f.eks familie rom. Støy hele tiden fra kjøleanlegget.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Anne H
Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Det beste først, beliggenheten er topp. Gangavstand til stranden og Third Street Promenade, helt topp!
Problemet er bare at med en gang du kommer inn fra den meget pene ytre fasaden møter du virkeligheten. Personalet skal ha for at de er hyggelige og imøtekommende, det er lokalet som er problemet. Det virker ikke som ledelsen ønsker å bruke penger på å holde dette vedlike, hverken i det daglige eller i det lange løp. Trappen er rett og slett ordentlig skitten og det stinker parfymert i gangen. Rommet er trangt og gammeldags. Ikke kjøleskap. Aircondition fungerte, men den er langt fra den beste. Sengene knirker voldsomt, det støyer fra utsiden (gamle og tynne vinduer), det er VELDIG LYTT, badet er trangt og lite praktisk. Badekaret som man dusjer i hadde tydeligvis et sluk som var nærmest tett. Hadde det ikke vært for beliggenheten hadde dette hotellet virkelig fortjent dårligste karakter!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, WikeM
Anmeldt 22. juni 2015 via mobile enheter

Var her i 6 netter. Hadde lyst å grine når vi kom inn på rommet. Det luktet fælt, og når vi åpnet vinduet for å lufte så var det så mye bråk fra Air Condition anlegget som var på utsiden at vi kunne ikke ha vinduet åpent. Og forresten, så er det ikke noe justertbart på AC anlegget. Kun en av og på bryter. De lover gratis wifi, men fant ikke engang signal så vi byttet rom. Dette rommet var like grusomt men her var vi vendt ut mot gaten. Så var umulig å ha vinduet åpent her også fordi det var så mye bråk fra trafikken. Og hvis du var heldig så kansje du hadde en signalstrek på wifi'n hvis du var på badet, så dette var helt håpløst. Det er forferdelig lytt i gangene og når folk gikk i rommet over deg så knirket og banket det så i taket at det føltes som det skulle dette i hode på deg. Og når du var på badet og det var folk i rommet ved siden av, så føltes det ut som de satt ved siden av deg å prata. Masse å klage på på dette hotellet. Kommer aldri igjen.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, solsikka86
Anmeldt 12. juni 2012

Bildene av hotellet på nett er fantastisk og i virkligheten er det bare lobbyen som er fin.. ikke la deg lure.
STERKT parfymerte rom gjorde meg kvalm, og vi brukte ''ekstra'' penger på en suite. Vi hadde kjøleanlegget til hele hotellet i en dør på rommet (dette bråket) det ironiske?- vårt rom hadde ikke aircondition!! selv om kjøleanlegge lå å dura hele natten...
ungene ble fryktelig skuffet- God beliggenhet men dette veier ikke opp for det shabbye utseendet... PS! måtte BETALE 10 dollar for internett pr. 24 time.. Første hotellet jeg har opplevd dette på...

Dato for oppholdet: juni 2012
2  Takk, hallen s