“Excellent!”
Anmeldelse av Sonoma Grille and Bar

Sonoma Grille and Bar
Reserver med OpenTable
Sonoma Grille and Bar er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 20 av 132 Restauranter i Sonoma
Anmeldt 29. september 2016

Ypperlig mat med god og hyggelig service - og gode anbefalinger av viner til maten. Stedet ligger midt i idylliske Sonoma og at stedet er bra bekreftes ved at det er fullt så og si hver kveld - hvertfall når vi var der.

Takk, Stein53

Anmeldt 27. august 2016

Deilig mat i god atmosfære med serviceinnstilt betjening. Vi skal tilbake om litt. Vi spiste forskjellige retter og alle var like entusiastiske over både smak og tilberedning.

Takk, Stein53
Anmeldt 5 dager siden via mobile enheter

Anmeldt 5 dager siden

Anmeldt 5 dager siden

Reisende som så på Sonoma Grille and Bar, så også på

Sonoma, Sonoma County

Har du vært i Sonoma Grille and Bar? Del dine erfaringer!