“Fantastisk ”
Anmeldelse av Din Tai Fung

Din Tai Fung
Vurdert som nr. 6 av 617 Restauranter i Torrance
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Tilfeldigvis gikk vi forbi denne restauranten en regnværsdag og det ble vi veldig glad for.
Vi ble tatt godt i mot, veiledet av en dyktig og hyggelig servitør. Drikke ble servert umiddelbart og maten kom rykende varm i raskt tempo. Og for en smak, helt fantastisk. Vi spiste ulike dumplings, noe grillet og noe grønnsaker. Vi har allerede bestemt nytt besøk om to dager. Ikke rart at de har en stjerne i Guide Michelin. Det er den beste kinesiske restauranten jeg har besøkt på mange år.

Dato for besøk: februar 2019

Anmeldt 10. mars 2020

Dato for besøk: mars 2020
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2019

Har du vært i Din Tai Fung? Del dine erfaringer!