Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Kom sent en mandag kveld, og
kjøkkenet var stengt.
Men det ble laget toast til oss da vi fortalte at vi var sultne..
Fantastisk beliggenhet.
Kunne sitte ute og nyte solnedgangen ( sola gikk ned i havet).
Veldig god frokost.
Rommet var rent og senga var kjempegod.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Freedom758847
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Vi har hatt en fantastisk helg på Brekkestranda hotell. På forhånd visste vi at dette var er spesielt hotell, både på grunn av beliggenhet og arkitektur. Vi ventet ikke de store overraskelsene, men ble gledelig overasket. Hotellet har meget god og personlig service, fantastisk deilige senger og selvsagt nydelig utsikt til Sognefjorden der du nesten kan sitte på terrassen utenfor rommet og dyppe rørene i vannet. I tillegg har de et kjøkken som overgikk alle mine forventninger. Jeg vet ikke riktig hva jeg forventet da jeg bestilte kveite med grønnsaker, men slett ikke den gourmetretten jeg fikk servert. Min samboer bestilte laks og var like gledelig overasket og fornøyd. Fantastisk kokk på Brekkestranda hotell. Dette kan anbefales, her blir både ønsket om naturopplevelser og mage tilfredsstilt, samt en god natts søvn.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Amanijo
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet med utsikt mot innseiling til Sognefjorden. Fine rom med koslig veranda ut mot fjorden, og med idyllisk bølgesvulp og varm sol kan opplevelsen ikke bli bedre. God stekt torsk med remulade og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, g48j48
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Dette var en dårlig opplevelse. Vi var her på slektstreff, hadde bestilt flere mnd på forhånd så alt skulle være i orden. Det var noen gjester som ikke fikk rom før sent på kveld når ankomst var kl 1500. Vi hadde bestilt koldbord å det var som en dårlig frokost på et bordell i Rio.hadde vi ikke hatt med den fisken som skulle være på koldtbordet så hadde det ikke vært noe mat der. Å kundeservicen er helt begredelig då hu burugla som driver det bare låser seg inn på rommene når de som bor der er borte. Å vist de er der så buser hun bare inn. Men et lyspunkt er det å det er at plassen er kjempefin beliggenhet å utsikt. Å en ting til er at hun har lagt på prisen 1800 kr fra det som var prisforespørselen.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 35espenn
Anmeldt 28. september 2017

Daglig Leder belastet bankkortet mitt med 1000 kroner for mye, da vi var inne for å spise middag.
Etter at vi har vært i kontakt med hotellet både skriftlig (10 ganger) og per telefon, så har de fortsatt ikke tilbakebetalt beløpet til meg. Vi har hatt en pågående oppfølgingsprosess i 4 uker, uten at hotellet vil rydde opp. De kommer med nye unnskyldninger hver gang.

Dato for oppholdet: august 2017
6  Takk, 982cathrineh