eDreams
Priceline
FindHotel
Etrip
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Veldig trivelig sted. Det var rent på hytta og hyggelig personale. Eneste problem var folk fra en bobil like ved som holdt det gående med høylytt prat til langt på natt. Men det er ikke Campingens feil, kanskje

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, st_lee2015
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Reiste med campingvogn og var bekymret for trang vei. Dette var ingen problem fordi det er svært lite trafikk og veldig oversiktlig. Campingplassen ligger helt ved fjorden og utsikten er nydelig. Hver vognplass ligger nesten isolert for seg selv.

To sanitærbygg der det ene er eldre, len godt holdt og veldig rent. Er også mulighet for å leie båt.

Det eneste som trekker ned er at det er mange tyskere som dessverre kan være støyende, strengt tatt ikke campingplassen sin skyld.

Personalet i resepsjonen er veldig serviceinnstilt og fantastisk blide mennesker. Fikk tur tips og turen til midt taklestølen er helt eventyrlig!

Takk for oss, hit skal vi tilbake!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 443stianh
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Overnattet i oppredd seng i ett av de tre canvasteltene. Lånte grill av campingen og satt utenfor teltet ytterst på bergene til solnedgang kl 22.45. Nydelige senger. Fint og reint både i telt og sanitæranlegg. Herlig å våkne til sola i dette teltet!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Jannicke11
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Hyttene hadde god standard, hvor vi fikk et kjøkken med utstyr som passet alle våre behov.
Det vi likte godt var at vi hadde mulighet til å vaske opp i vår egen hytte (det finnes også et felles kjøkken).
I hytta hadde vi også en sofa og to stoler og god sitteplass.
Felles toaletter og vasker var plassert på hvert sitt rom, de hadde et litt forvirrende system hvor lysbryteren måtte stå på for å kunne bruke håndtørkerne, men utenom dette fungerte alt bra.
Det ble tilbudt gratis WiFi, tilkoblingskode ble utdelt i resepsjonen. Internettet fungerte svært tregt, men siden det var et såpass stort campingområde er dette forståelig.

Etter en lang kjøretur var dette et fint stoppested, i nærheten av havet og vekk fra bråkete veier. Det er hyggelige personer som jobber der.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Nikolai D
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Camping for alle.
For campingvogn, bobil og telt, det er også mulig å leie hytte.
Man kan leie båt for fisking i sognefjorden.
Det er flere fine tur muligheter, blant annet opp til Taklestølen.
Fint sted som anbefales alle.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, almazvm