“Verdt å besøke.”
Anmeldelse av Restaurant Edita

Restaurant Edita
Vurdert som nr. 4 av 11 Restauranter i Promajna
Anmeldt 18. september 2021

Veldig hyggelig betjening og nydelig mat i et innbydende lokale rett ved stranden i Promajna. Pene duker og moderne interiør innbyr til en hyggelig lunsj og middag. Serverer alt fra småretter og pizza til nydelige middagsretter. Absolutt verdt å besøke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, torunnt604

Anmeldt 14. august 2019

Spist diverse der. Pizzaer, sjømat, kalv... pizza Parna veldig god.
Alt har vært bra
Italiensk is er utrolige bra der.
Tar kort. Mange gjør ikke det

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ole1000
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Restauranten er ikke stor, men gode kelnere sørger for et godt måltid. Menyen gav oss bra utvalg og vi følte oss verdsatt etter et bra måltid!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, mortens951
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Kom her første gang ein sein onsdag kveld. Alle andre spisesteder stengte kjøkkenet kl 22. Her lagde dei god mat til oss som vi fekk med oss til hotellet. Sporty gjordt

Takk, Kari K
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Vi spiste her tre ganger på en uke god mat, og godt tilbehør koselig lokale, rent og fint og rett ved stranda

Dato for besøk: juli 2018
Takk, siska-jo

Reisende som så på Restaurant Edita, så også på

Promajna, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Edita? Del dine erfaringer!