“Vi oppdaget Rabben!”

Rabben Marina Og Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Sistranda
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Det ble servert nydelig mat og nydelig drikke, det var et flott lokale med fantastisk utsikt til Inntian, og et flott personale

Takk, HildeM254

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

En solfylt dag med innslag av havskodde, førte oss båtfast/skoddefast på Rabben. Vi spiste hvit pizza og fish&chips, med iskald øl. God mat og hyggelig atmosfære. Flott sanitæranlegg for oss båtfolk. Takk for oss!

2  Takk, MeretheLervag
Anmeldt 20. juli 2019

God mat med en spennende vri. Mat for barn og voksne i meget koselige omgivelser. Flott marina like utenfor. Betjeningen er utrolig hyggelig og serviceminded Hit kommer vi igjen.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Anita L
EliKristinF1, Leder  på Rabben Marina Og Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Tusen takk for den fine tilbakemeldingen og velkommen tilbake:-) Mvh oss på Rabben

Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

En meget flott og lys restaurant med en variabel meny til en overkommelig pris. Meget bra mat. Anbefaler stedet på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, iseriat
EliKristinF1, Daglig leder på Rabben Marina Og Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Takk for besøket og hyggelig tilbakemelding:-)

Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Positiv og god betjening. Fine lokaler, som ligger i en gammel industripark ved sjøen. Har spist her to ganger. Fish and chips kan anbefales, men hjorteburgeren var rimelig flat på smak.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 945tommyn

Reisende som så på Rabben Marina Og Restaurant, så også på

Har du vært i Rabben Marina Og Restaurant? Del dine erfaringer!