Priceline
Expedia.comUSD 185
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 189
Anmeldt 25. oktober 2018

Jeg var på hotell Frøya å feiret 50-årsdagen min sist helg med 33 gjester. Dette ble en koselig og trivelig kveld. Den trivelige og serviceinnstilte betjeningen gjorde at jeg følte meg så velkommen. Hadde også bestilt rom for overnattig og fikk et stort og fint rom med flott utsikt. En bugnende buffe med varme og kalde retter av lokale råvarer som smakte nydelig. Alle gjestene skrøt av mate og med flere desserter og andre søte fristelser var det ingen som savnet kaker. Prisen var også overkommelig, faktisk 100 kr billiger pr pers. enn et annet hotell jeg sendte forespørsel til. Har ingen problemer med å anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Heidi Merete F
Anmeldt 18. oktober 2018

Er så heldig å har fått besøke dette hotellet ved flere anledninger, både jobb og privat. Felles for ale gangene er at de leverer 100% hver gang, flotte kurslokaler, flotte store rom, skybar med fantastisk utsikt og ikke minst meget god mat. anbafaler gjerne dette hotellet.

Romtips: spør gjerne etter de store hjørnerommene med havutsikt
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, _ysteink442
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Jepp. For etter noen å 50 døgn på hotell så langt i år, så kjente jeg umiddelbart at dette hotellet hadde noe spesielt ved seg. Allerede ved innsjekk merker du det! Moderne rom, veldig hyggelig betjening og et kurslokale på toppen av huset som virkelig kan ta pusten fra deg. Det er ikke spart på noe som helst her på huset. Eget øl, stor frokost med alt det nødvendige. Fin kveldsmeny og mange gode rom for opplevelser og samtaler. At de tilbyr engangsemballasje-pålegg, er jeg litt skuffet over, men det har kanskje en forklaring. Jeg mener de uansett er alt for gode til å kunne tillate seg slikt. Dette er med små justeringer, et av de aller beste hotellene i landet. Håper alle som jobber der er enige, og blir værende. Framtiden er lys for Hotell Frøya.

Takk, Opplevelsespioneren
Anmeldt 26. september 2018

Var her 2 netter i forbindelse med jobb. Flotte rom, hyggelig betjening og alt, alt for mye god mat for at jeg skulle ha noe håp om å klare å holde fasongen sånn nogen lunde.

Møterommene er luftige og fine, med fin utsikt.

Takk, Petter G
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Bestemte oss for en helgetur på Frøya,og vi valgte etter anbefaling av venner ,overnatting på Hotell Frøya.
Ingen problemer med å videreformidle denne anbefalingen.
Blide og imøtekommende personale,deilig middag, og en helt fantastisk frokost hvor ingenting manglet.
Alt i alt et avslappende opphold på hotellet og mye fin natur i øyriket som vi fikk med oss.

Takk, 547runek