vonkolstoe
      kr 1 758
    50.7 km fra Hotell Frøya AS
    kr 2 270
    60.2 km fra Hotell Frøya AS
    The Vollvaagen from the air with the bay behind
    kr 1 971
    kr 1 272
    69.0 km fra Hotell Frøya AS
    Se flere hoteller i Sistranda
    Anmeldt 10. desember 2018

Dette hotellet må være det beste i Norge. Maten er helt fantastisk, var der når de hadde Julebord og har aldri opplevd maken til Julebord. anbefaler dette hotellet på det sterkeste for de som vil bo godt og spise fantastisk. de har alt

Dato for oppholdet: desember 2018
    1  Takk, Erling O
    Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Kjempefint hotell. Flott skybar og trivelige ansatte. Fine rom og god service! Maten må være noe av det beste norge har å by på. Honnør til kokken. I tillegg kommer den flotte naturen. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, Stian L
    Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Ansattetur med ca 40 personer med en overnatting. Utrolig flott hotell, knallgod mat, flinke og serviceinnstilte ansatte! Alle dro fra hotellet med følelse av å bli godt tatt vare vare på.
    Anbefales!!

Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, MarenB34
    Anmeldt 25. oktober 2018

Jeg var på hotell Frøya å feiret 50-årsdagen min sist helg med 33 gjester. Dette ble en koselig og trivelig kveld. Den trivelige og serviceinnstilte betjeningen gjorde at jeg følte meg så velkommen. Hadde også bestilt rom for overnattig og fikk et stort og fint rom med flott utsikt. En bugnende buffe med varme og kalde retter av lokale råvarer som smakte nydelig. Alle gjestene skrøt av mate og med flere desserter og andre søte fristelser var det ingen som savnet kaker. Prisen var også overkommelig, faktisk 100 kr billiger pr pers. enn et annet hotell jeg sendte forespørsel til. Har ingen problemer med å anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    1  Takk, Heidi Merete F
    Anmeldt 18. oktober 2018

Er så heldig å har fått besøke dette hotellet ved flere anledninger, både jobb og privat. Felles for ale gangene er at de leverer 100% hver gang, flotte kurslokaler, flotte store rom, skybar med fantastisk utsikt og ikke minst meget god mat. anbafaler gjerne dette hotellet.

Romtips: spør gjerne etter de store hjørnerommene med havutsikt
    Dato for oppholdet: oktober 2018
    1  Takk, _ysteink442