Gratis avbestilling frem til 07.10.21
Gratis avbestilling frem til 07.10.21
eDreamsUSD 176
CheapTicketsUSD 186
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fint rom (med havutsikt). Stort bad med hårtørker, men ingen gulvvarme.
Strykejern. God seng, ok pute.
Vannkoker, te og pulverkaffe samt Dolce Gusto kaffemaskin og kapsler. Deilig frokost i restauranten, hyggelige ansatte og god service all over spesielt i resepsjonen. Anbefales!

1  Takk, torgeirvollset
Anmeldt 1. juli 2020

Det er noen år siden jeg besøkte hotellet sist og jeg ble positivt overrasket over fornyelsen som hotellet har gjennomført. Jeg hadde et stort fint rom som var vendt mot sjøen. Reint og flott rom. Jeg ble møtt av trivelige ansatte som var opptatt av service. Jeg fikk servert god mat og middagstilbudet var så flott at vi valgte å spise middag på hotellet. Meget god middag og et godt glass Italensk rødvin. Flotte uteområder med benker.

En flott opplevelse som frister til gjenntakelse.

Romtips: Hadde rom med utsikt mot havet med hovedvei mellom. Ingen støyproblemer registrert i løpet av natten. Passe tempratur på rommet.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 712Gunnar
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Koselig og imøtekommende personale. Lyse og luftige rom og gode senger.
Restauranten hadde masse godt på menyen. Kortreist mat fra havet. Nydelig og velsmakende!
Frokosten var god og rikelig. Kunne vært greit om agurk og tomat hadde vært pakket for seg og ikke sammen med kjøttpålegget.
Svært serviceinnstilt personale.Jeg glemte laderen min og den blir sendt heim. Anbefales

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, 486helgas
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Moderne hotell midt i sentrum av Sistranda. Helt fint å benytte hvis man planlegger et besøk. Men, alternativene er flere, også enda lenger ut mot/ i havgapet.. Enkelt å parkere utenfor døra, og mange alternativer for fine gå- og sykkelturer i området.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, JoHo68
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Helt Ok hotell.
Litt treg servering til middag og lunsj.
Vanskelig å finne kursvert.
Kurslokaler på toppen var veldig bra
Hotellrommet var helt Ok.
Vakre omgivelser og flott utsikt ut over havet. Vakker soloppgang.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 793steinh