Gratis avbestilling frem til 17.08.22
Gratis avbestilling frem til 18.08.22
eDreams
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell, bra utsikt.
Sentralt plassert på Frøya.
Grei parkering.
Fin skybar. Serviceinnstilt personale.
Spa-avdeling nedlagt for ett år siden.
Rene rom, men altfor varme uten regulering.
Umulig å sove pga varme og manglende lufting.

Romtips: Unngå dette hotellet om du trenger sval sovetemperatur.
Takk, TA70
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Et meget bra hotell med gode rom. Husk å bestille dobbeltrom med sjøutsikt og poengter det siste. Vi var to par i følge som hadde bestilt nettopp dette - dobbeltrom med sjøutsikt. Det andre paret fikk suite med det jeg i beste fall vil kalle «sjøgløtt». Det var nedtur. Suiten var også «spesiell» for å si det pent.
Godt renhold, gode smittevernrutiner, deilige senger, stort bad. Deilig frokost og gode middagsretter (a la carte) i hotellets restaurant. Velegnet hotell for øyhopping i Frøyas skjærgård.

Romtips: Greie parkeringsforhold.
1  Takk, AEE2
Anmeldt 13. mai 2021

Et moderne og flott hotel. Stort og innbydende rom . Pent og rent . Alt på stell. Vi anbefaler havutsikt.. Et opphold på Frøya anbefaler vi gjerne, Hyggelig betjening. Vi har ingen ting å klage på . GODT FORNØYD !

Romtips: Havutsikt.
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, vsvidar
Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Bodde ei natt på Hotell Frøya og selv om plassen Sistranda ikke er det helt store, så er hotellet virkelig bra!

Topp renhold, god mat, meget bra service og et hotell som ser og føles skikkelig bra!

Menneskene som jobber der trives på jobb og det vises!

Det beste var frokosten! Utvalg og kvalitet har ikke gått på bekostning av hygienetiltakene som er iverksatt. Alt satt som et skudd, de nystekte brødene (fortsatt varm), de utrolige gode sveler, utvalg av varme og kalde retter, utvalg for matallergikere... alt var fersk, friskt og bra!

Hadde bare ikke first price appelsinjuice stått fremme hadde det vært 100%.

Kort sagt; hotellet imponerer!»

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, kentj614
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Sentralt på Sistranda og godt utgangspunkt for rundturer på Frøya og til fiskeværene omkring. Moderne hotell med rommelige fellesarealer, velholdt og pent. Betjeningen kunne vært mer imøtekommende, men stil og rutiner kommer vel med litt mer erfaring. Godt rom, godt seng, trang dusj. Badstu og boblebad var ikke tilgjengelige. Variert og god frokost. Velorganiserte koronatiltak. Gratis parkering.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, DagB45