Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 17. september 2021

« Her føler du deg velkommen. Fantastisk betjening. Her blir du verdsatt som gjest.Store rene rom.Nydelig mat hvis du er sulten. Et bugnende frokostbord du sjelden finner maken til.Fantastisk utsikt hvis du velger ett rom med havutsikt.»

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Anonym444
Anmeldt 9. august 2021

Hyggelig hotellbetjening, ok restaurant, flott frokostbuffet.
Vi hadde to flotte rom - sannsynligvis de to beste på hotellet. Suite nr. 23 og suite nr. 21.
Gode senger, fine bad , rent over alt.
Bodde tre netter.
Frokostbuffeten overveldende.
Er skeptisk til buffetmat generelt.
Men veldig positivt at alle gjester ved inngangen til buffeten måtte ta på seg engangshansker !!
Bravo!
Burde vært engangshansker alltid .
Vennlig servitør Patric.
Middag to kvelder. Kamskjell ok, signaturtorsk likeså.
Etterlyste sjømat/skalldyr som stod på menyen.
Patric forklarte fravær av dette med alger i sjøen.
Merkelig at ikke hotellet hadde sjømat.
Spiste både blåskjell og krabbe på nærliggende restauranter.
Bestilte reker som hovedrett en kveld !
De var uspiselige - hadde vært frosset og var seige med dårlig smak!
Et hotell helt ute i havgapet kan ikke være bekjent av mangel på sjømat på menyen!
Kan det være at hotellet kun får leveranser fra BeWe ??
Sistranda i seg selv kjedelig. Hitra likeså.
Men fine turer på Frøya .

1  Takk, grethe
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Super service. Gode senger og rene rom. Savnet aircondition eller bedre avtrekk. Var veldig varmt når vi var der. Måtte sove med vinduene åpne, og rett utenfor så var det folksomt og en del bråk. I tillegg, så sev røyken fra røykende inn igjennom vinduet. Synes kanskje at prisen på rommet var litt stiv. Men det skyldes vel mangel på konkurranse vil jeg anta.

Takk, SnorreL
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell, bra utsikt.
Sentralt plassert på Frøya.
Grei parkering.
Fin skybar. Serviceinnstilt personale.
Spa-avdeling nedlagt for ett år siden.
Rene rom, men altfor varme uten regulering.
Umulig å sove pga varme og manglende lufting.

Romtips: Unngå dette hotellet om du trenger sval sovetemperatur.
Takk, TA70
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Et meget bra hotell med gode rom. Husk å bestille dobbeltrom med sjøutsikt og poengter det siste. Vi var to par i følge som hadde bestilt nettopp dette - dobbeltrom med sjøutsikt. Det andre paret fikk suite med det jeg i beste fall vil kalle «sjøgløtt». Det var nedtur. Suiten var også «spesiell» for å si det pent.
Godt renhold, gode smittevernrutiner, deilige senger, stort bad. Deilig frokost og gode middagsretter (a la carte) i hotellets restaurant. Velegnet hotell for øyhopping i Frøyas skjærgård.

Romtips: Greie parkeringsforhold.
1  Takk, AEE2