“Gode burgere og påpasselig service”

Havheim Restaurant Hotell Frøya
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Sistranda
Anmeldt 3. september 2021

Flott lokale med god mat og service, Vi spiste BBQ burgere som smakte meget godt. Godt lokalt øl. Et trivelig sted på en fin øy

1  Takk, exxin

Anmeldt 14. august 2021

Allergener I alle rettene så lite å velge i. Rettene kunne vært enklere dandert. Less is more. Blåskjellene smakte tomatsaus og ikke blåskjell.

Takk, 535suns
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hadde på forhånd sett frem til et skikkelig fiskemåltid. Men ble tipset om at det skulle være tapasbuffet samme kveld. Det endte med at fiskemåltidet ble utsatt til neste gang. Det ble tapas. Et veldig stort utvalg og mat av høy kvalitet. Litt dyrt, men det får gå. Dette var verdt pengene. Super service og svært så hyggelige ansatte. Kommer tilbake

Takk, SnorreL
Anmeldt 13. mai 2021

Siste kveld spiste jeg kamskjell som forrett og hjortebiff som hovedrett. PERFEKT! Service og omgivelsene var det heller ikke noe å si på. Basert på denne opplevelsen skule jeg girr topp poeng - YPPERLIG!!! når det blir "bare" svært bra, skyldes det at saltfiskballen første kveld - ikke falt i smak. Det kan nok like mye skyldes vår smak/behag , som arbeidet på kjøkkenet. Siste kveld oppveier dette, og vi kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, vsvidar
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Enkel alacarte meny. Utmerkede kamskjell. Breiflabben ble vel mye frityrstekt. God Pavlova. Beskjedent, men godt vinutvalg. Noe varierende holdninger blant betjeningen fra det kjølige forretningsmessige, noe reserverte og til det entusiastiske. Forbedringer mulig. Men avgjort et sted en gjerne kommer tilbake til.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, DagB45

Reisende som så på Havheim Restaurant Hotell Frøya, så også på

Har du vært i Havheim Restaurant Hotell Frøya? Del dine erfaringer!