Torunn
Anmeldelse av Sandviken Camping
5,0 av 5 boblerAnmeldt 17. juli 2020via mobile enheter
Annette Fagerberg, Daglig lederSandviken Camping, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4 uker siden
Tusen takk for din anmeldelse :) Velkommen igjen!
kr 2 122
    kr 2 350
    kr 1 886
    kr 2 350
13.0 km fra Sandviken Camping
Svømmebasseng
Gausta View Mountain Lodge. Where Adventures Begin.
kr 2 706
    30.5 km fra Sandviken Camping
    49.0 km fra Sandviken Camping
    Se flere hoteller i Austbygdi
    Anmeldt 11. oktober 2019

Har vært fast vinter camper på Sandviken i 17 år, også i 2019/20. Trives veldig godt der. Eierene er veldig imøtekommende, og behjelpelige. Har vært mange andre steder på sommeren, men lengter alltid ti Sandviken, og Tinnsjøen .

Dato for oppholdet: september 2019
    Takk, Frank L
    Annette Fagerberg, Daglig leder på Sandviken Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Tusen takk for din anmeldelse :) Vi ses snart igjen!

Anmeldt 20. juli 2019

Vi hadde sett oss ut Sandviken camping som vår base for fire dager i Rjukantraktene. Vi ringte på forhånd for å forsikre oss om at det var plass til oss, og fikk beskjed om at det sikkert gikk bra. Vi ringte igjen to timer før ankomst for å være sikre, og de sa at det sikkert gikk bra. Da vi kom var det fullt, og de sa da at "det kommer jo folk hele tiden". Vi fikk beskjed om at de hadde tre teltplasser vi kunne sjekke ut, og fikk litt sjokk da vi så disse frimerkene av noen teltplasser, tett i tett med andre telt. Virkelig trangt og ukoselig. Da vi kom tilbake til repepsjonen, var det trangt, stressende og en lite imøtekommende betjening vi møtte. Vi reiste med en gang videre, og fant en perle i "Tinnsjø Kro og Camping" - anbefales!

Romtips: Har du med telt, bør det være et lite telt.
    Dato for oppholdet: juli 2019
    3  Takk, Anine K

Hei Anine, beklager sen respons på din anmeldelse. Vi har gjort en del endringer siden da, plassene våre har blitt større og vi har fått bedre oversikt. Så bra dere hadde det fint på nabocampingen Tinnsjø Kro. Håper dere vil reise tilbake hit til Tinn igjen. Velkomne skal dere være!

Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Skulle bo her i juli i år. Vi er ferske campere så vi ringte i all ydmykhet for å sjekke ut en del ting. Ringte på vei til stedet for å sjekke at det var plass til oss. Vi har tre barn, hund, stort telt og bil med henger. Ringte tre ganger på vei til stedet for å avklare at alt var bra. Fikk klart svar tre ganger at de hadde plass og at vi var velkommen. Da vi ankom var det dessverre ikke slikt og mottakelsen var ikke særlig sjarmerende. Resepsjonen oste svettelukt og det var et kjempemas. Vi ble henvist til en plass som det overhodet ikke var mulig for oss å få inne verken telt eller bil.

Vi ble så henvist til en annen camping som var stengt. Fortsatte så på eget initiativ videre med Rjukan. Fant en bra camping før Rjukan.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, eveneven77

Kjære Even, så leit at du hadde en dårlig opplevelse hos oss. Håper du vil komme tilbake hit og oppleve at vi ikke er en pengemaskin. Vi har forbedret oss en del siden 2019...

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Har bare positive ting å si om Sandviken. Kjempe plass for voksne og barn. Kort vei til Gaustatoppen og Krossobanen. Bra sanitæranlegg og fantastisk beliggenhet. Campingen har også et eget gatekjøkken hvor du får kjøpt burger, pizza etc. Matbutikk og bensinstasjon kort vei unna.

Dato for oppholdet: august 2018
    1  Takk, 496steinare

Tusen takk for din anmeldelse :) Velkommen igjen!

Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Bilen pakket og klar, barna gleder seg til camping. Hadde booket opphold med Glamcamp og hytte fra tors- til søndag. Tok en tlf før avreise siden jeg synes noe skurret blant annet med sene svar på mail og telefon. Fikk svar om at det var skjedd en feil og de kunne ikke hjelpe oss da ingen hytter var ledig mer.. Etter litt frem og tilbake kunne jeg få 10% på teltovernatting som plaster på såret.. Synes det er utrolig trist hele greia, og tar heller stresset m å finne en annen mulighet for familiecamping. Dårlig å overføre belastning og stresset på kunde, samt ikke vise tegn til å ta ansvar og rydde opp etter egne feil.

Dato for oppholdet: august 2018
    1  Takk, Kimbokol K

Hei Kimbokol, så leit å høre at du hadde en dårlig opplevelse hos oss. Vi klarer ikke å unngå en sommer uten feil, selv om vi prøver så godt vi kan. Siden 2018 har vi fått bedre rutiner og har lært mye av erfaringer gjennom tiden. Håper dere vil komme tilbake hit en annen gang og gi oss en sjanse til! God sommer!