eDreams
Priceline
ZenHotels.com
StayForLong
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og familien overnattet en natt i en av campinghyttene som var utstyrt med toalett og plassert for seg selv med fantastisk utsikt over Tinnsjøen! Vi sov godt og opplevde betjeningen som hyggelige. Vi leide båt for en liten tur, ungene løp mellom lekeplassene og alt i alt hadde vi et flott opphold!

Takk, torunnsu
Anmeldt 11. oktober 2019

Har vært fast vinter camper på Sandviken i 17 år, også i 2019/20. Trives veldig godt der. Eierene er veldig imøtekommende, og behjelpelige. Har vært mange andre steder på sommeren, men lengter alltid ti Sandviken, og Tinnsjøen .

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Frank L
Anmeldt 20. juli 2019

Vi hadde sett oss ut Sandviken camping som vår base for fire dager i Rjukantraktene. Vi ringte på forhånd for å forsikre oss om at det var plass til oss, og fikk beskjed om at det sikkert gikk bra. Vi ringte igjen to timer før ankomst for å være sikre, og de sa at det sikkert gikk bra. Da vi kom var det fullt, og de sa da at "det kommer jo folk hele tiden". Vi fikk beskjed om at de hadde tre teltplasser vi kunne sjekke ut, og fikk litt sjokk da vi så disse frimerkene av noen teltplasser, tett i tett med andre telt. Virkelig trangt og ukoselig. Da vi kom tilbake til repepsjonen, var det trangt, stressende og en lite imøtekommende betjening vi møtte. Vi reiste med en gang videre, og fant en perle i "Tinnsjø Kro og Camping" - anbefales!

Romtips: Har du med telt, bør det være et lite telt.
Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Anine K
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Skulle bo her i juli i år. Vi er ferske campere så vi ringte i all ydmykhet for å sjekke ut en del ting. Ringte på vei til stedet for å sjekke at det var plass til oss. Vi har tre barn, hund, stort telt og bil med henger. Ringte tre ganger på vei til stedet for å avklare at alt var bra. Fikk klart svar tre ganger at de hadde plass og at vi var velkommen. Da vi ankom var det dessverre ikke slikt og mottakelsen var ikke særlig sjarmerende. Resepsjonen oste svettelukt og det var et kjempemas. Vi ble henvist til en plass som det overhodet ikke var mulig for oss å få inne verken telt eller bil.

Vi ble så henvist til en annen camping som var stengt. Fortsatte så på eget initiativ videre med Rjukan. Fant en bra camping før Rjukan.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, eveneven77
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Har bare positive ting å si om Sandviken. Kjempe plass for voksne og barn. Kort vei til Gaustatoppen og Krossobanen. Bra sanitæranlegg og fantastisk beliggenhet. Campingen har også et eget gatekjøkken hvor du får kjøpt burger, pizza etc. Matbutikk og bensinstasjon kort vei unna.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 496steinare