eDreams
Priceline
Agoda.com
FindHotel
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

En veldig fin campingplass , super beliggenhet med tilgang til badeplass, gåtur , lekeplass og minigolf . Kort vei inn til Rjukan , ca 30 minutter. Kommer garantert tilbake ☀️Dette er en helårs camping , så kanskje en tur utover høsten. De hadde veldig god is i resepsjonen , også mulighet til å bestille pizza . Vi testet ikke denne , men et supert tilbud for de campende .

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 381kinel
Anmeldt 25. juli 2021

Tre jenter til å ekspedere i resepsjon/kiosk. Den ene satt ved en skjerm, opptatt med en kunde som løp til og fra. Hun ved siden av satt bare og glante. Den tredje sto og drakk iskaffe, og ropte ut at det var for mange inne.... Vi var fire grupper i kø, fikk beskjed om at ingen kunne ekspederes før kunden-til-og-fra var ferdig. Vi skulle bare ha is, men ga opp.
Vi kjøpte heller softis på Austbygde kafé, hvor det også var mange kunder, men de tre på jobb fikk køen unna.
Badet i Tinnsjøen var forfriskende, anbefales.

Takk, karimilla
Anmeldt 28. april 2021 via mobile enheter

Utrolig vakkert sted, flott service, fine hytter og utsikten fra saunaen og opplevelsen var helt MAGISK!!!! Veldig flott med kano og kajakkutleie ect. Vi hadde tenkt å utforske mer av området rundt, men det var så fint på campingplassen at vi ble der. Flere fine pikniksteder, bålplasser og aktiviteter der. Flott at noen av hyttene er dyrevennlige. To stk VELDIG fornøyde gjester med en stk fornøyd hund også!!Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, livunnii
Annette Fagerberg, Daglig leder på Sandviken Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2021

Tusen takk for så fin anmeldelse av campingen vår tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Det er mye spennende å gjøre i nærområde vårt, men noen ganger trenger man bare å slappe av og å nyte her og nå. Velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott campingplass. Vi kom med Combi-camp og telt. Flotte sanitæranlegg og et flott oppholdsrom med tilgang til micro, oppvaskemaskin, vaskemaskin og komfyr. Perfekt sted å bo hvis man skal til Rjukan og/eller Gaustatoppen.
Lekeplass og halfpipe, utleie av kano osv.

2  Takk, OsloEllen
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og familien overnattet en natt i en av campinghyttene som var utstyrt med toalett og plassert for seg selv med fantastisk utsikt over Tinnsjøen! Vi sov godt og opplevde betjeningen som hyggelige. Vi leide båt for en liten tur, ungene løp mellom lekeplassene og alt i alt hadde vi et flott opphold!

Takk, torunnsu