“Beste ribs vi har smakt ”
Anmeldelse av Rib City

Rib City
Vurdert som nr. 26 av 480 Restauranter i Cape Coral
Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk nydelige og møre ribs. Flott service og masse valg av sauser Blir flere måltid her i ferien .

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 928anitaa

Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Spiste her ved 2 anledninger. Svært god baby back rib og prøv også forretten med wafflechips med ost og bacon med dressing....Kaloririk og nydelig.
Rause porsjoner, og god service av vennlige ansatte. Kom hit sulten!!!!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Maggie111211
Anmeldt 7. juni 2017 via mobile enheter

Var her med familien å spiste. Det var kjempe hyggelige ansatte. Er du sulten så er dette stedet å spise.( gode porsjoner) Her må dere prøve deres baby back rib!! Kjøttet sklir av beina:)
Billig og mye mat for pengene.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Chris H
Anmeldt 14. september 2015

God amerikansk mat! Vi spiste spareribs og det anbefales.
Koselig countrymusikk og hyggelig personale.

Dato for besøk: september 2015
Takk, Froli2015
Anmeldt 1. juli 2015 via mobile enheter

Vi ble møtt av en kjempe koselig servitrise som anbefalte baby back rib, det hadde hun rett i:) bestilte også mat hjem dagen etter. Vel verdt pengene! Anbefales.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, 930mariusr

Reisende som så på Rib City, så også på

Cape Coral, Den sørvestlige gulfkysten

Har du vært i Rib City? Del dine erfaringer!