Kaptein Ben.

Meget dyktig sumpbåt-operatør. Vi fikk til og med se en alligator,uvanlig for årstiden. Verdt hver... les mer

Anmeldt 11. februar 2019

Fjerdingby, Norge
Les alle 2 898 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Everglades City
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Rå tur med Captain Bill. Så alligatorer mens vi kjørte slalåm i sumplandskap. Dette anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, jsikkerbol
Anmeldt 15. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var to par i en båt. Artig tur i full fart gjennom Everglades. Kaptein Bill fortalte både historier og info om Everglades. Anbefales! God og artig "restaurant" ved siden av også. Der var det sjømat i alle fasonger.

Takk, Britt L
Anmeldt 14. oktober 2016 via mobile enheter

Artig tur med captain Bill, i mangroveskogen fra innsiden. Lleting etter alligatorer. Og vi fant en, 2 m lang alligator som brydde seg lite om oss og båten. Lot seg villig fotografere. I tillegg mange forskjellige fugler og 2 delfiner. Båten før hadde også sett hai.. Artig tur "anbefales"

1  Takk, Rulleball
Anmeldt 14. oktober 2016 via mobile enheter

Dette var en flott tur gjennom mangrove skogen , med en flink og dyktig captain Bill . Dette anbefales på det sterkeste .

1  Takk, oarnesen
Anmeldt 7. juli 2015

Familie på fire hadde en flott tur med kaptein Shannon den 2. juli 2015. Vi så ingen alligatorer, men det var på grunn av for lite regn til nå i år. Vannet var for salt til at alligatorene var der nå. Vi hadde allikevel en flott tur og kaptein Shannon hadde mange historier å fortelle. Etter båtturen fikk vi klappe en liten alligator på to år som de hadde i bur på kaien. Shannon informerte oss om at de viste hvor alligatorene oppholdt seg og pekte ut stedet på et kart for oss. Dette var ca 10-15 minutter å kjøre og der var vi så heldig å få se en alligator i naturen. En flott tur med en underholdende kaptein. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, Halvor H