The Victoria Park Hotel
  • Svømmebasseng
Pier Sixty-Six Hotel & Marina(Fort Lauderdale)(Mye for pengene!)
Official Site
  • Svømmebasseng
snooze(Fort Lauderdale)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)(Mye for pengene!)
  • Ved stranden
Sonesta Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)(Mye for pengene!)
  • Svømmebasseng
Best Western Plus Oceanside Inn(Fort Lauderdale)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Villa Venezia(Fort Lauderdale)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
Lago Mar Beach Resort & Club(Fort Lauderdale)
Besparingsvarsel! 25 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 25 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 323 per natt.

Manhattan Tower Apartment Hotel(Fort Lauderdale)(Mye for pengene!)
Agoda.com
Anmeldt 4. november 2016

Her får du mye for pengene. Store rom med kjøkken og det du trenger. Liten koselig have med basseng. Bra beliggenhet med nærhet til stort kjøpesenter og mange gode restauranter. Særdeles hyggelig personale. Litt trafikkstøy. Alt i alt et meget godt tre stjernes hotell.

• Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, egilsen
Anmeldt 4. mai 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med fantastisk service! Vi kom sent på kvelden og de ventet på oss i resepsjonen og hjalp oss med mat og drikke. Romslige, hyggelige og rene rom. Fin beliggenhet. Kan absolutt anbefales. Tilbyr en enkel frokost mot betaling.

Opphold: juni 2015, reiste som et par
1  Takk, Line_E1
Anmeldt 13. april 2016 via mobile enheter

Dei ansatte var heilt supre, kjempe hyggelige, blide og behjelpelige heile tida. Litt trafikk rundt hotellet men ikkje plagsomt. Vi var 3 venninner og hadde ett romslig rom med kjøkkenkrok. Kort vei til kjøpesenter, restauranter og stranda!! Vil anbefale å bruke Uber isteden for taxi for å komme rundt omkring, billig og bra.

Opphold: mars 2016, reiste med venner
1  Takk, Monica G
Anmeldt 10. januar 2016

Et utrolig hyggelig hotell, der vi bodde en hel uke før et cruise. Personlig stil, vennlig betjening og store, velutrustede rom. Et garden-aktig hotell i et trivelig område med bl.a. sju italienske restauranter og et par vinbarer. Gratis parkering, god og gratis wi-fi, og et trivelig lobby-område. Vi satte også pris på et kjøkken-pantry og tilgang til vaskemaskin. Her bor jeg gjerne igjen!

• Opphold: januar 2016, reiste som et par
1  Takk, jandit2015
Anmeldt 1. oktober 2015 via mobile enheter

De gjør stor ære av å ha deg som gjest. Yter service av ypperste klasse. Topp beliggenhet. Vi feiret bryllupet vårt i Fort Lauderdale, spesiell takk til Luiza som overrasket oss med sprudlevann og et pyntet rom etter vielsen. Vi kommer gjerne tilbake❤️

Opphold: august 2015, reiste med familie
Takk, Nineke_12