“Middag”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Omgivelser: Central Beach
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Vi har spiste her i fjor og ønsket en middag med smak. To av oss bestilte salat og den siste nacho med kjøtt. Maten var god og servicen bra. Vi bestilte også to oppgraderte margaritas - da vi synes de så spennende ut. Mulig vi hadde synes de var supre hvis vi hadde vært margaritaelskere. Drinken var egentlig bare dyr. Anbefaler maten og øl....

Takk, trinelisem2016

Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

For to dager siden var vi her for å kjøpe middag. Satt 15 minutter uten at noen kom med meny eller noe. Folk som kom etter oss fikk servering. Vi reiste oss bare opp og dro. Kom heldigvis tilbake i dag. Servitør Lori var på jobb og hun var veldig god på service. Kjempeflink. Blid og hyggelig. Maten var god og drinkene var store og gode. Kan ikke klage. Får ikke full pott pga den dårlige opplevelsen første gangen. Lori rettet heldigvis opp dette.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jon K
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Vi bestilte en guacamole og nachos til forrett. Guacamolen hadde akkurat passe med smak. Vi spiste hver sin tacosalat og ei øl. Salaten ble servert i et skjell. God smak og nok mat til sultne damer. Dette kom på 63 dollar inkl tips.
Litt stiv pris, men god mat.

Dato for besøk: november 2017
Takk, trinelisem2016
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Veldig kjedelig og smakløs mat! Halvveis service. Hadde en veldig hyggelig servitør, men tok veldig lang tid før vi fikk maten, og fikk feil drinker. Ellers billig pris

Dato for besøk: februar 2017
Takk, annemQ532RE
Anmeldt 21. august 2015

God mat og gode tacoer. Rett ved stranden og veien som går gorbi. Masse å se på mens man spiser. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: september 2014
Takk, Skedder

Reisende som så på The Drunken Taco, så også på

Fort Lauderdale, Broward County
Fort Lauderdale, Broward County

Har du vært i The Drunken Taco? Del dine erfaringer!