“Absolutt bra og hyggelig!”
Anmeldelse av Casablanca Cafe

Casablanca Cafe
Vurdert som nr. 21 av 1 498 Restauranter i Fort Lauderdale
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Barscene, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Central Beach
Anmeldt 20. april 2018 via mobile enheter

Siden menyen så bra ut og dette var nærmeste nabo valgte jeg å forsøke dette og angret ikke, bortsett fra at forretten gratinert blekksprut var like stor som en hovedrett;) som var hviløksstekte scampi og pasta. Dette var godt! I tillegg var det levende musikk inne i baren. Bra sted for alle over 30!

Dato for besøk: april 2018
Takk, fotoIngar

Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Nydelig mat, ekstremt god service. Veldig flink han som spilte på piano. Absolutt viktig å besøke. Både fisk, kjøtt var nydelig. Extreme Good service, amazing food:-)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 928anitaa
Anmeldt 27. april 2017 via mobile enheter

Vi bodde i Fort Lauderdale 2 netter og etter vi var på Casablanca cafe den første kvelden var det lett å komme igjen siste kveld for å smake den nydelige maten.

Vi var 2 par som virkelig kan anbefale følgende på menyen:

Hovedrett
New york steak
Roasted lamb
Peppercorn filet-mignon

Både husets hvitvin og rødvin smakte ypperlig!!

Casablanca cafe ligger i krysset ved hovedveien rett ved stranden. Man legger ikke merke til trafikken da atomsfæren og personale er sååå hyggelig og koselig.

Takk til alle sammen på Casablanca Cafe! Spesielt vår kelner Henry som tok seg god tid til en prat og som til og med passet på oss siste Kvelden når vi fikk en annen kelner!

Dato for besøk: april 2017
Takk, kinty90
Anmeldt 11. januar 2017 via mobile enheter

Vi var et selskap på 9 personer som ønsket middag her. Vi måtte vente en stund på bord, noe som var OK, men da noen av oss valgte å gå en tur rett over gaten og ned på stranden mens vi ventet, fikk vi beskjed om at bordet vårt ble gitt til noen andre da ikke alle 9 sto utenfor restauranten og ventet. Etter litt frem og tilbake fikk vi likevel tildelt et bord. Maten var heldigvis nydelig! Utover kvelden ble stedet rene pianobaren med høylytt sang, så kom tidlig dersom du vil nyte maten i fred.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, RikkeAPM
Anmeldt 6. august 2016 via mobile enheter

Etter og ha lest anmeldelser og ha fått tips av noen vi møtte på hotellet hadde vi høye forventinger til dette stedet. Når vi først kom dit ble vi møtt av kanskje den sureste damen jeg har sett som skulle følge oss til bordet, bra start.. Etter og ha satt oss ned kommer det en "litt" mere hyggelig servitør og tar i mot bestillingene våre. Når vi får måten, som tok overraskende kort tid ser det tilsynelatende bra ut. Jeg bestilte filet mignon og ba om medium stekt. Gråere biff har jeg aldri sett maken til, og i tillegg var det fett (!!) på den? Det er ikke entrecôte, det er mignon. De grønne bønnene som fulgte med var kalde og den potetmoslignende greia som også fulgte med var smakløs. En av de andre jeg reiste med hadde pasta med sjømat som var smakløs og en annen hadde en kyllingrett som var helt OK. Når vi var ferdig med maten, kom de raskt for å hente tallerkenene. Tilbake kommer servitøren men en meny til kaffe og dessert, men vi ønsket ikke dette så da bare slenger hun regningen på bordet. Hun hadde altså med seg regningen, samtidig som hun spurte om vi skulle ha kaffe eller dessert. Vet ikke om dette er vanlig prosedyre der, men vi ble veldig overrasket og synes det egentlig var ganske frekt. Jeg vil ikke anbefale noen dette stedet med mindre du er ekstremt sulten og ikke ønsker å gå lenger inn til de andre restaurantene.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Marco D

Reisende som så på Casablanca Cafe, så også på

Fort Lauderdale, Broward County

Har du vært i Casablanca Cafe? Del dine erfaringer!