“Billig og godt!”

Primanti Brothers Restaurant
Vurdert som nr. 20 av 1 272 Restauranter i Fort Lauderdale
Kjøkken: Pizza
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Gatekjøkken
Omgivelser: Central Beach
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Mannen min og jeg besøkte dette stedet på vår ferie. Bestilte pizza som vi delte. En av de beste pizzaene vi har smakt til en rimelig penge. Anbefaler dette stedet og kommer til å reise tilbake hit!

Takk, theresen548

Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Her får du en god frokost, lunsj, middag og kvelds. Pizzaen lages synlig i restauranten og er kjekt for barna å se på. Maten er billig, sammenlignet med andre plasser i nærheten og personalet er utrolig hyggelige.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, sturleb
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Helt enkelt sted med god service og fantastisk pizza. Prisene er ok og du kan kjøpe pizzastykker eller hel pizza. Er en av de beste pizzaene jeg har smakt!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 300beatei
Anmeldt 2. mai 2016

God service, god mat til relativt billig penge, hurtig servering. Fylles fort opp, men det er vært å vente på plass hvis det er fullt.

Dato for besøk: september 2015
Takk, 625eriks
Anmeldt 1. januar 2016

Et lite, men intimt sted som fylles raskt opp. Ekte og for oss typisk amerikansk sted, med høyt tempo og masse mennesker. Vi fikk servering ved disken, og fulgte med på når maten ble laget. Maten smakte godt, og servicen var meget god. Hyggelig ekspeditør som fulgte oss opp hele tiden. Det ble raskt kø utenfor stedet, men betjeningen jobbet effektivt. Pizza, burgere, sandwichs samt drikke av mange slag.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Chiwa2006

Reisende som så på Primanti Brothers Restaurant, så også på

Fort Lauderdale, Broward County

Har du vært i Primanti Brothers Restaurant? Del dine erfaringer!