Anmeldt 6. august 2016

Fint hotell som ligger nærme "alt". Veldig fint med eget kjøkken (kjøleskap, micro/ovn, stekeplate, kaffemaskin), egentlig alt du trenger! Ligger bare en liten gå tur fra stranden (1 min). Ellers er det ikke lange biten å gå inn til der hvor alle restaurantene er, og andre steder. Hvis du vil handle anbefaler jeg publix som er en 4-5 min kjøretur unna, hvis du ikke har bil er det bare å ta en uber (koster rundt 5 dollar). Hvis du liker å gå, er det "kun" ca 25 min. Ellers var alle som vi snakket med som jobbet der veldig hyggelig og rommene var alltid rene. Hvis jeg skulle sagt en eneste liten negativ ting, må det ha vært at internettet var veldig tregt.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Marco D
Anmeldt 20. mars 2016

Et lite hotel med hyggelige betjening som gjør alt for at du skal trives. Ligger et steinkast fra stranda, men allikevel intet rolig område. Rommene er pene og praktiske, men det er lytt mellom rommene og du hører godt de som bor over deg. Ok basseng område, hvor det var håndklær til utlån. Det var også parasoller etc. Til å ta med seg på stranden. Mot 10 $ i døgnet kunne bilen parkes på utsiden av rommet. Renhold er amerikansk, dvs ikke vann bare tørk, men alltid rene håndklær. Kan anbefales, hvis man ikke vil bo i høyhus og store upersonlige hoteller.

Romtips: Øverste etg, for å slippe støy. De største rommene har uisolert dør til nabo.
Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Dag244
Anmeldt 19. november 2015

Hadde bestilt handikaprom, og det låg på bakkeplan uten terskler. Lyse, fine farger, og eit innbydande rom.
Står i anmeldelsen at det har kjøkken og mikrobølgeovn, men det stemmer ikkje. Ingenting av kjøkkenutstyr, kun papp-kopper til kaffien. Heller ingen restaurant eller frokost på hotellet. Veldig lav seng, og lavt toalett, som egner seg dårlig til dei fleste som er bevegelseshemma.

Dato for oppholdet: november 2015
1  Takk, Kristbjørg Dale B
Anmeldt 19. mai 2015 via mobile enheter

Vi tilbrakte 18 dager på dette hotellet mens sønnen vår trente på Saviano High Preformens og min mann og jeg kunne være på stranden, oppdage ting i området eller gå på shopping. Hotellet hadde et godt utstyrt kjøkken slik at vi kunne lage vår egen mat. Hotellet var rent og koselig og mye mer personlig enn de store hotellene i nærheten. Maggi og hennes medhjelpere var alltid blide og serviceminde! Vi vil helt klart komme tilbake hit

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, livgrete_yanm
Anmeldt 17. oktober 2014

Hadde et kjempe kjekt opphold! God service, late dager ved bassenget, nært stranden og gode restauranter! Fine renslige rom, komfortabel seng og stort pluss for eget kjøkken i leiligheten! En tur til Publicx og kjøleskapet var fyllt opp med både frokost og lunsj :) middagen spiste vi ute, da det var flere gode restauranter i nærheten! Anbefales!!

Dato for oppholdet: oktober 2014
Takk, Scorevik