Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Ett flott hotell med god standard. Fint bassengområde, men kan oppleves som overfyllt i høysesong. Vennlige og service innstilte i front desk. Ikke så mange resturanter i nærheten, så glad vi hadde bil. Hotellet oppgraderte oss til en større leilighet i anledning vår bryllupsdag, det er god service som huskes! Vi hadde ett fint opphold, og kan anbefale det. Eneste minuset var dyr parkering og frokost. Vi reiser mest i Europa og er vant til at dette er gratis/rimelig.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, lindalM3136SL
Anmeldt 29. november 2017

Hotellet ligger ved strandpromenaden og det er kort vei til severdigheter og shopping. Personalet er meget serviceinnstilt og det er god kvalitet på de tjenester og varer som leveres. Bassengområdet er dog noe lite ved fullt belegg, men stranden ligger rett ved.

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, Stig-Gøran O
Anmeldt 24. november 2017 via mobile enheter

Flott og rent rom. Nydelig uteområder og hyggelig betjening. Forholdsvis dyr parkering (27$ i døgnet), som er det rimligste hotellet tilbyr. En av de beste frokostbuffe'ne vi har hatt. Gangavstand til stranden.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Kejme
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Ble super skuffa over hotellrommet, gammelt trist interiør og det var støvete! Badet var ikke rent, så vi klagde ettersom vi faktisk hadde betalt 2000kr for en natt. Deretter- for en service! Beklagde seg, og gav oss en suite med engang uten å nøle. Like stor som leiligheten vår hjemme, bodde vi som et luksus par en natt! Det var ikke å forakte, så vi ble svært fornøyde til slutt å takker for god service! Når det er sagt hadde jeg forventa mye mer stilfullt og nytt/rent hotell ettersom det er hilton og ganske høyt i pris! Men fantastisk beliggenhet!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Christin27
John A, General Manager på Hilton Fort Lauderdale Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2017

Hello, Christin. We are sorry to hear that you were originally unhappy with the condition of your suite, but are thrilled to hear that the experience turned around for you. We would welcome the opportunity to further discuss your stay in hopes of welcoming you back for a more enjoyable visit in the future. Please let us know if you would be open to us reaching out. Thanks for your time in providing us with this feedback.

Sincerely,
John Allan

Anmeldt 13. februar 2017

Etter en ukes cruise i Karibien, bodde vi et døgn på hotellet. Etter frokost avreisedagen tok vi kontakt med consiergen for å få råd om taxi-transport til hotellet vi bodde på i Miami før cruiset. Der hadde vi glemt igjen en verdigjenstand som vi vil plukke opp på vei til flyplassen.
Han frarådet på de sterkeste en taxi, og ville sjekke med hotellets transportselskap, ZTG, om de kunne kjøre oss ned for et forhåndsbetalt beløp.
De stilte opp med den flotteste limousinen som kjørte oss fra Hilton til Miami Beach og derfra til flyplassen! Og til en meget god pris, rimeligere enn taxi!
Snakk om service! Dette hotellet kan virkelig anbefales! Og transportselskapet.

Romtips: De fleste hotellene har utsikt - og vi fikk et stort og deilig rom i cruise-pakken.
Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, katrinemeyn