“I just love this place”
Anmeldelse av Coconuts

Coconuts
Vurdert som nr. 24 av 1 495 Restauranter i Fort Lauderdale
Kjøkken: Amerikansk, Sjømat, Bahamisk
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Central Beach
Anmeldt 23. mars 2018

Jeg bare må besøke Coconuts på min årlige tur til Fort Lauderdale. Beliggenheten er perfekt helt i vannkanten, maten er generelt veldig god og servicen er stort sett på topp.
Et problem kan av og til være å få et bord, men kan du sitte ved baren løser det ofte problemet. Så besøk Coconuts og nyt et godt måltid i solnedgangen!!.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, teby36

Anmeldt 9. april 2016

Ett koselig spisested med smakfull mat, som får tennene til å løpe i vann.
Med fin utsikt over båthavnen her kan du slappe av og nyte,

Dato for besøk: mars 2016
Takk, 2rand
Anmeldt 18. februar 2015

var to ganger her på 14 dager. Svært hyggelig betjening. Vi hadde ikke reservert men det var helt Ok å vente litt. Vi spiste dagesn fisk og litt østers til forrett. Det er flere alternativ for dagens fisk og de var bra. Et fint sted å sitte. Beste vi var på i FL.

Dato for besøk: februar 2015
1  Takk, atlehm
Anmeldt 31. desember 2013

Veldig trivelig sted med fine omgivelser ved vannet i Fort Lauderdale. Vi besøkte dette stedet ved flere anledninger under ferien. Veldig god mat, og god stemning. Utsikt til kanalen med sine fantastiske yachter. Maten er veldig god, og servicen likedan. Lobster rollen anbefales på det varmeste. Servicen er veldig bra med trivelige kelnere, og valet parkering. Be Nice.

Dato for besøk: desember 2013
Takk, 199ChristopherH199
Anmeldt 25. desember 2013

Kjempe hyggelig sted ved vannet. Veldig god sjømat! Hummer. Sanswichen anbefales! Det er lett å gå i en turistfelle av en restaurant, men coconuts leverer varene!

Dato for besøk: desember 2013
Takk, 199ChristopherH199

Reisende som så på Coconuts, så også på

Fort Lauderdale, Broward County

Har du vært i Coconuts? Del dine erfaringer!