21 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Expedia.comUSD 437
Lol.travelUSD 549
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er fremragende på alle mulige måter. Rommene er flotte (nå skal rommene renoveres frem til oktober/ november 2018. Personalet er helt enestående. Vi vil gjerne rette en spesiell takk til Javier som tok ekstra godt vare på oss under måltidene. Sengene var også særdeles gode. Kommet vi tilbake til Fort Lauderdale i fremtiden, skal vi helt klart bo her. Anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Eirik B
HeidiD1561, General Manager på Pelican Grand Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Thank you for staying with us and for your review. We hope to see you again very soon!

Anmeldt 7. januar 2017 via mobile enheter

Vi tilbrakte et par netter i julen ved dette hotellet. Hotellet ligger et stykke unna sentrum, men på den "riktige" siden av stranden. Så ønsker man en sol- og badeferie er dette et flott sted å være. I tillegg er det godt med taxier i Fort Lauderdale, så det går greit å komme seg inn til sentrum selv om man vil la bilen stå.

Stranden er nydelig, med fin sand og godt med plass. Bassenget derimot er forholdsvis lite, og det samme er uteområdet rundt. Det er bar nede ved resepsjonen, og restaurant (frokostsal), med både inne- og utebord. Perfekt å sitte ute på en fin dag og nyte utsikten over havet. Stort sett god standard på det vi spiste, godt utvalg hvis man velger buffet til frokost.

Hotellet er av eldre årgang, men godt vedlikeholdt, og rommene er store og flotte. Vi hadde utsikt over sjøen, noe som absolutt er å anbefale. Gode senger. God service. Treningsrom forholdsvis lite, men godt utstyrt. Mulighet for SPA, men forholdsvis stive priser.

Minus er dyr parkering, og mangel på solsenger på stranda. Kommer man etter klokka 10 på en fin dag, er det nok ingen å oppdrive. Vi lå på stranda to dager, og opplevde flere "krangler" om solsengene. Men som sagt, et flott hotell for sol, bad og avslapning.

Dato for oppholdet: desember 2016
2  Takk, LineH79
Anmeldt 2. desember 2016 via mobile enheter

Bodde en kveld på hotellet, var utrolig god service og fine lokaler.
Trapp ned til stranden med egne solsenger. Frokost i restauranten med utsikt over stranden er å anbefale. Personalet var veldig service innstilt.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 127arilds
Anmeldt 6. juli 2014

Startet vår USA ferie her. Hotellet har strandseksjon og to svømmebasseng. Ungene likte dette hotellet. Rent og pent. Restauranter på hotellet litt dyre. Brukte privat leilighet. Bra sted for 4th of July.

Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, krgaol
bkeesler, General Manager på Pelican Grand Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2014

Thank you so much for your review. we are glad to hear you enjoyed your stay and hope the rest of your trip through the US was just as enjoyable.

Sincerely,
Bob
Robert Keesler
General Manager

Anmeldt 25. desember 2013

Dette hotellet er ett av mange i området. Hotellet deler resepsjon med andre, dvs. at resepsjonen var ikke i samme gata engang. Store og rene rom, men meget lytt mellom rommene. Vi fikk underholdning fra naboene om natta ;)
Gangavstand fra stranda, men trenger du noe på butikken, så tar det nok 20-30 minutter t/r.

Romtips: Be om et rom som ikke har interndør mot naborommet.
Dato for oppholdet: desember 2013
2  Takk, Morten M