Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
FindHotelUSD 82
Anmeldt 28. november 2018

Veldig fin beliggenhet rett ved stranden. 60-talls stil, litt slitt ,men det er helt greit. Nesten som om man ventet å treffe Dirty Harry i baren. Hyggelig betjening og praktisk restaurant, The Deck som en del av hotellet. Avskjermet swimming pool. Den var ren og fin. Mye for pengene.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 251svens
Anmeldt 21. juli 2018

Vi byttet raskt til annet hotell. Hotellet er veldig gammelt, med gamle `møkkete` gulv-til-gulv tepper og malte murvegger. Møkkete og utslitte solsenger ved et usjarmerende lite og dypt basseng gjorde at du kun tilbrakte dagen på stranden. Vil ikke anbefale noen å bo her, siden du i gatene like bak finner flere sjarmerende små leilighetshotell med store og lyse og rene rom\ leiligheter til samme og billigere pris. For oss var dette hotellet så ille at vi byttet etter et par dager.

Romtips: Hotell i massevis en gate bak, som er fantastiske, som Soleado, som vi byttet til.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, camiand
Anmeldt 20. februar 2017

Bærer preg av å være "shabby". Tydelig at det er den gode plasseringen kunden betaler for. God service. Manglende internett trekker ned. Fasiliteter tilfredsstiller de fleste behov. Til tider uhygenisk lukt på rommet.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, chaborcha
Anmeldt 27. mai 2016

Okay hotell da vi bare skulle ha en overnatting før en cruice i Mellom Amerika.
Sentralt og kort vei til havnen. Svømmebasseng stort greit rom og kafe/restaurant ute på terrassen. Vi var to par og vi likte oss der.

Dato for oppholdet: februar 2016
1  Takk, leigeland
Anmeldt 8. oktober 2015

Beliggenheten perfekt for strandferie. Fra hotellets restaurant "The Deck" ser vi ned på stranden som ligger på den siden av Fort Lauderdale Beach Blvd. Koselig bassengområde og god service fra hotellets ansatte.

Romtips: Litt vanskelig tilgjengelighet fra 4. etasje og oppover for de med litt bevegelseshemming.
Dato for oppholdet: oktober 2015
1  Takk, Bodil T