Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra familievennlig resort. Stort og flott område, rent og ordentlig. Store, fine rom og veldig god mat i restaurantene. Strålende service, spesielt av Gerald i resepsjonen! Vi kommer veldig gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 114hildes
Anmeldt 12. juli 2018

Bodde her 5 netter før vi skulle på cruise. Hotellet ligger rolig og usjenert til, litt utenfor bykjernen. Beliggenhet på stranda. Store og fine rom. Veldig god service, blide og hyggelige personale. Godt renhold. Fint uteområde både på stranda og bassenget. Minus ved hotellet er at det er et lite stykke å gå til Las Olas, hovedgaten. Men det koster 7 dollar med Uber så det går fint. Verre er det med det vanvittige jaget på tips i restauranten deres. Jeg vet at det er veldig vanlig med tips, men å streke rundt og sette masse piler på kvitteringen til tips blir for mye. Gir en negativ opplevelse.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Jon K
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Vi bodde der 3 netter før cruise. Hotellet er sikkelig amerikansk, med store senger og vegg til vegg tepper. Vi spiste deilig mat til frokost, lunsj og middag. Barna storkoste seg i basseng området, og på lekeplassen. Super service! Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 179camillah
Anmeldt 16. november 2017

Hotellet ligger flott til ved stranden. Vi bodde der fire dager før vi skulle på cruise. Rommet var greit med to kingsize senger og stort rom med veranda ut mot sjøen. Frokost og middag var ikke inkl. Vi måtte kjøre drosje til byen og båten som var et stykke unna hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, MonaJ519
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til på stranden, men trenger absolutt en oppgradering. Vi ville ta en øl før lunsj første dagen vi var der. Satt oss ved et bord rett utenfor baren, ca 4 meter unna. Så i ingen som serverte ved bordene så min man gikk i baren og bestilte 2 øl som han bar med seg til bordet. En kelner kom og spurte surt om vi hadde bestemt oss for mat. Vi sa at ikke ville spise enda. Når vi drukket ferdig reist også og var på vei til å gå kom den samme sure kelneren og spurte om et eller annet. Vi hørte ikke helt og fortsatte og gå, da ropte han etter oss og lurte på om vi var ferdige. Jeg gikk tilbake og spurte om hva problemet var?? Var det ikke lov til å sitte ned å ta en øl?? Jo det var det. Jeg ble irritert og sa at vi var på ferie og orket ikke å ha slike grumpy folk rundt oss. Vi satte ikke våre ben i verken, restaurant, bar eller andre steder etter den behandlingen vi fikk. Tydeligvis gjorde vi noe feil, men hva er ikke godt å vite......bo heller mer sentralt med mer servicemindede ansatte!!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, KristinVegge