Anmeldt 21. mars 2017

"Ungdom som feiret Spring Break bråkte hele natten og griset til hotellet. 3 av 5 netter uten søvn. Uforskammet personale da dette blir påklaget av oss. Hotellet er ellers meget bra. Flott og hyggelig beliggenhet. Har bodd der 10 ganger, men vil nå finne oss et annet hotel i fremtiden.

Dato for oppholdet: mars 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med DoubleTree by Hilton
Takk, 160haraldl
Claudio A, Front Office Manager på Bahia Mar Fort Lauderdale Beach - a DoubleTree by Hilton Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2017

Thank you for leaving a review on trip advisor. We apologize that we fell short of your expectations during your vacation. Hopefully you will give us a second chance in the near future.

Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Fin beliggenhet i nærheten av strand og strandpromenade. Fint basseng med flotte ansatte både i bar og på hotellet. Fine hotellrom med store senger, TV, mini kjøleskap og eget bad. Eneste minuset var at det ikke var balkonger som var store nok til å kunne sitte ute å nyte både strand eller båthavn.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Fayeus
Regina H, Front Office Manager på Bahia Mar Fort Lauderdale Beach - a DoubleTree by Hilton Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2016

Hello Fayeus,

Takk for ærlig vurdering. Vi virkelig setter pris på å bo hos oss . Vi streber etter å gjøre hver gjest oppleve en stor en på vårt hotell som din tilfredshet er viktig for oss. Takk igjen for din tilbakemelding , og vi håper å se deg ha deg med oss igjen for litt moro i solen. Kom igjen snart ! Vi holder informasjonskapslene varme for deg.

Regina

Anmeldt 4. mars 2015

Vi bodde i side-bygningen, som var litt slitt. De drev og pusset opp. Store rom, deilige senger.

Frokosten var dyr i restauranten hvis man ikke hadde betalt for dette på forhånd. Flott beliggenhet, rett ved stranden. Kun krysse en vei (enten lyskryss eller gangbro).
5 - 10 minutter gange til Fort Lauderdale beach med masse restauranter.

Romtips: Ikke i første etasje, da går folk forbi vinduet ditt.
Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, SkedsmoNorway
Anmeldt 20. august 2014

Perfekt hotell for det meste, det var 4 gang vi bodde her og det har alltid vært like bra service.
Ene gangen kom vi fra Las Vegas kl 0700 om morgenen og det var ikke problem å få rommene våres (3 stk) De forlangte ikke en krone ekstra selv om innskjekk ikke er før kl 1400.
Anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2013
Takk, EINAR INGE L
Anmeldt 15. mai 2014

Et komfortabelt hotel som har alle muligheter. Leide sykkel og kom oss rundt på denne måten. Hyggelig personale som hjelperpå alle måter. Stor og hyggelig restaurant hvor vi fikk god frokost. Hyggelig bassengområde med bar.

Romtips: Rom i anekset med utsikt mot marina er å anbefale.
Dato for oppholdet: april 2014
Takk, Skedder