Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 21.06.21
Expedia.comUSD 333
FindHotelUSD 151
Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Den totale servicen var dårlig. Vi ble forstyrret selv om vi hadde hengt opp ikke forstyrr skilt. Og de vi skulle sjekke inn hadde de mistet et av rommene i bestillingen. Var generelt ikke et positivt opphold

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, mariesW9134UW
KennethB2596, Guest Relations Manager på B Ocean Resort Fort Lauderdale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

mariesW9134UW,
Takk for at du har tilbakemeldinger om ditt siste opphold. Vi beklager at du ikke hadde en god opplevelse da vi streber etter å overgå våre forventninger til gjestene på hvert besøk. Vi vil gjerne lære mer om oppholdet hos oss for bedre å forstå hvor vi kunne forbedre. For din bekvemmelighet, vær så snill å nå ut til Carlos Salazar for å diskutere de utfordringene du møtte. Vi håper vi har sjansen til å vinne tilbake virksomheten din!

Anmeldt 11. desember 2018

Hotellet består av flere forskjellige bygninger, blant annet går det en gangvei over veien i 4 etasje som fører deg til parkeringsgarasjen, og i dette anlegget er det også hotellrom, veldig små rom med dårlig utsikt. Blir langt å gå til resepsjonen, samt ennå lengre å gå til det største bassenget og stranden, det var obligatorisk med strand og håndkle avgift som kommer i tillegg vær dag. 5$ PR person PR. Døgn. Parkeringen er også svært dyr, selv om man parkerer bilen selv 30$ PR. Dag pluss tax

Takk, OveH733
KennethB2596, Guest Relations Manager på B Ocean Resort Fort Lauderdale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

OveH733, Takk for at du forlot denne anmeldelsen, vi håper at du hadde en sjanse til å nyte vår private strand og andre fasiliteter på eiendommen. B brønn.

Anmeldt 10. november 2018

Resepsjonsbetjeningen og især sjefen er utfordrende. Pust med magen! Rommene er greie nok men anlegget er spredt og langt til strand og basseng fra alle rom. Kronglete og upraktisk. Mangler totalt atmosfære. Restauranten bør unngås om du ikke elsker krabbe frokost lunch og middag. Dyrt og kleint. Vær også obs på 5 dollar pr person i strandskatt som kommer i tillegg til oppgitt pris.

Takk, Torill H
KennethB2596, Guest Relations Manager på B Ocean Resort Fort Lauderdale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2018

TorillH44, Takk for at du har tilbakemeldinger om ditt siste opphold. Vi beklager at du ikke hadde en god opplevelse da vi streber etter å overgå våre forventninger til gjestene på hvert besøk. Vi vil gjerne lære mer om oppholdet hos oss for bedre å forstå hvor vi kunne forbedre. For din bekvemmelighet, vær så snill å nå ut til Carlos Salazar GM@boceanfortlauderale.com for å diskutere de utfordringene du møtte. Vi håper vi har sjansen til å vinne tilbake virksomheten din!

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Fikk ordnet solsenger og handduker gratis av Michael og Chris da vi kom på stranden. Stranden er deilig og rein. De server drikke kjapt og effektivt. Stedet ønsket at vi skulle skrive anmeldelse for at vi fikk ligge her uten kostnad den første dage. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Takk, Bikei1
KennethB2596, Guest Relations Manager på B Ocean Resort Fort Lauderdale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Takk for at du forlot en anmeldelse, vi håper at du vil B vår gjest igjen snart!

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Vedlikehold på hele hotellet, uten å gi beskjed. Bassenget med poolbar og tilgang til strand var stengt. Det andre bassenget var utilgjengelig pga drilling i mur. Ekstra kostnader i massevis, selv om det stod at det var fullt ut betalt i hotellskatten. Kostet oss 1,5g mer enn det stod på nettet. Utrolig!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, glnorge
Kenneth B, Guest Relations Manager på B Ocean Resort Fort Lauderdale, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Vi beklager å høre at du ikke likte tiden på B Ocean. Vi beklager eventuelle utfordringer du møtte med renoveringen til eiendommen. For din bekvemmelighet, vær så snill å nå ut til Carlos Salazar, daglig leder på gm@boceanfortlauderdale.com for å diskutere ditt opphold hos oss nærmere. Vi håper vi har sjansen til å vinne tilbake virksomheten din!