“Deilig mat og god service”
Anmeldelse av Mrs. Mac's Kitchen

Mrs. Mac's Kitchen
Vurdert som nr. 8 av 147 Restauranter i Key Largo
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 10. desember 2017

Vi spiste middag i november 2017. Bestilte kjøtt, Churrasco. Nydelig måltid. Og god service. Og gode priser. Anbefales!

Takk, 242runes

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt stedet fra noen venner som hadde vært der. Vi stoppet på vei til Key West. Det angret vi ikke på. Var morsomt lokale med med mye å se på. Vennlige kelnere og kjempe god mat. Spiste stekte reker, de var gode, mye bedre enn de man vanligvis får på kinarestauranter. Anbefales, gjerne med et stort glass lemonade ved siden av.

Takk, Tor inge K
Anmeldt 8. september 2016

En populær, fargerik, artig restaurant med store porsjoner, flott meny og artige, servicevennlige servitører. De tar veldig godt i mot barn og maten smakte deilig. Vi besøkte restauranten 2 ganger, faktisk! De har også en egen liten butikk som selger egne produkter, inkludert deres egen Key Lime Pie, som smakte himmelsk! Så la det være igjen plass til dessert! Anbefales!

Takk, Solvår M
Anmeldt 8. januar 2016

På tur til Key West lette vi etter et sted for å spise lunsj. Fant denne perlen i Key Largo ved en tilfeldighet. En artig historie, original innredning og fremragende hjemmelaget mat. Anbefales på det varmeste.

Takk, jandit2015
Anmeldt 30. september 2015 via mobile enheter

Vi var i Key Largo fem dager og besøkte Mrs Mac's 3 ganger (det skulle vært fire, men de er dessverre stengt på søndager). Betjeningen var veldig service innstilt og imøtekommende. Maten var meget god og til en overkommelig pris. Atmosfæren og innredning er spesiell. Du blir garantert mett, men ikke glem key lime paien! Den vil du ikke gå glipp av :-)

Takk, Tom Erik S

Reisende som så på Mrs. Mac's Kitchen, så også på

Key Largo, Florida Keys

Har du vært i Mrs. Mac's Kitchen? Del dine erfaringer!