“En positiv opplevelse”
Anmeldelse av Mrs. Mac's Kitchen

Mrs. Mac's Kitchen
Vurdert som nr. 9 av 129 Restauranter i Key Largo
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 10. desember 2018

Lokalet var omtrent som å sitte i en gammeldags jernbanevogn fra 1960-tallet, men dette er en av tingene ved stedet som gjør det så spesielt. Servitøren hadde godt humør og var flink til å veilede oss gjennom en særdeles velfylt meny. Maten var utmerket med gedigne porsjoner, og stedets Key Lime Pie levde opp til forventningene. Maten var også noe av det billigste vi opplevde på elleve dager i Florida.

Takk, Arvid H

Anmeldt 10. desember 2017

Vi spiste middag i november 2017. Bestilte kjøtt, Churrasco. Nydelig måltid. Og god service. Og gode priser. Anbefales!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Rune S
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt stedet fra noen venner som hadde vært der. Vi stoppet på vei til Key West. Det angret vi ikke på. Var morsomt lokale med med mye å se på. Vennlige kelnere og kjempe god mat. Spiste stekte reker, de var gode, mye bedre enn de man vanligvis får på kinarestauranter. Anbefales, gjerne med et stort glass lemonade ved siden av.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, tork461
Anmeldt 8. september 2016

En populær, fargerik, artig restaurant med store porsjoner, flott meny og artige, servicevennlige servitører. De tar veldig godt i mot barn og maten smakte deilig. Vi besøkte restauranten 2 ganger, faktisk! De har også en egen liten butikk som selger egne produkter, inkludert deres egen Key Lime Pie, som smakte himmelsk! Så la det være igjen plass til dessert! Anbefales!

Dato for besøk: august 2016
Takk, solv_rm
Anmeldt 8. januar 2016

På tur til Key West lette vi etter et sted for å spise lunsj. Fant denne perlen i Key Largo ved en tilfeldighet. En artig historie, original innredning og fremragende hjemmelaget mat. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: januar 2016
Takk, jandit2015

Reisende som så på Mrs. Mac's Kitchen, så også på

Key Largo, Florida Keys
Key Largo, Florida Keys

Har du vært i Mrs. Mac's Kitchen? Del dine erfaringer!