“Lunch”
Anmeldelse av Southernmost Beach Cafe

Southernmost Beach Cafe
Reserver med OpenTable
Southernmost Beach Cafe er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 105 av 479 Restauranter i Key West
Kjøkken: Sjømat
God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn, Barscene
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Syns denne virket spennende etter tidligere anmeldelser fra TripAdvisor, men det vi opplevde var veldig varierende. Kidsa fikk Sprite brus uten smak, men servitøreren trodde oss ikke. Men etter mye om og men, så fikk de Fanta i erstatning, da i lite beger. Maten varierte fra det veldig gode(wraps) til det litt mindre helligere (Sandwich) Litt mye å betale for en Lunch med familie.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ferdinand H

Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet, men dårlig mat. Vi kom hit 4 juli og fikk et deilig bord rett på stranden, hadde store forventninger til maten men ble veldig skuffet. Kanskje pga at var travelt men maten var grisete, ingen smak og barna fikk over saltet mat. Kjempe skuffet men bordet og plasseringen veier opp for noe og vi kan dra tilbake for drinks og snacks.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, grorongvedskui
Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og store porsjoner. Kom raskt med vann og tok opp bestilling på drikke. Ikke lenge å vente på maten. Strand rett utenfor og kort avstand til «southernmost point». Kort vei til parkering.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, hevire
Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Flott utsikt .
Spiste frokost her . Prisene var litt i overkant dyrt for den enkle frokosten vi hadde

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 30ingars
Anmeldt 11. januar 2016 via mobile enheter

Her bestilte jeg en mangomojito og shrimp fritert i kokos! Det var helt nydelig! Må testes! Fin strand også!
Dette er en strand og beach cafe/bar som ligger på strendene i den ene enden av Duval street

Dato for besøk: januar 2016
Takk, Hanne A

Reisende som så på Southernmost Beach Cafe, så også på

Key West, Florida Keys

Har du vært i Southernmost Beach Cafe? Del dine erfaringer!