“Digg fastfood middag”

Garbo's Grill
Vurdert som nr. 3 av 36 Smått og godt i Key West
Kjøkken: Karibisk, Sjømat, Hurtigmat
God for: Familier med barn, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Levering, Gatekjøkken
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Overraskende godt fra food truck. Både barn og voksne likte smakene og ikke minst atmosfæren. Anbefales som en liten opplevelse i Key West og litt annerledes middag m barna. Live music også.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, grorongvedskui

Anmeldt 7. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk sted med ett litt merkelig konsept . Mat fra en food truck og drikke måtte vi kjøpe i en bar i huset ved siden av.
Maten smakte utmerket perfekt hvis man ikke vil sitte på en restaurant men ta noe i handa . Hyggelig bakgård med bord og stoler

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 30ingars
Anmeldt 5. desember 2017 via mobile enheter

Vi bestilte yum yum shrimp og angus burgeren. Begge var veldig gode. Sausen på rekene er var sinnsykt god.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Kenneth N
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Take away, forsøkte oss på 4 forskjellige retter. Ble anbefalt burrito fremfor taco ved take away. Hadde fiskeburrito, bbq burrito, burgeren og pølsa. Anbefaler spesielt bbq burritoen!

Dato for besøk: november 2017
Takk, Sindre H
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Artig sted med enkel mat servert fra en pølsebod. Her er det ofte kø men det er verdt det. God enkel mat!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Stryken

Reisende som så på Garbo's Grill, så også på

Key West, Florida Keys

Har du vært i Garbo's Grill? Del dine erfaringer!