Ulike måter å oppleve Southernmost Point på
Dagstur til Key West
646 anmeldelser
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Ikke noe spennende i segselv, men fint å få med seg, når man kommer så langtfra som Norge. Flere gode kaffesteder i nærheten, så man kan ta lunsj her også

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, olgab911
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Hallo hva kan mann skrive om et kart merke / bauta stein. Ikke en stor opplevelse men alle går dit og tar en selfie når du er i key west.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 255p_lk
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Et must å få tatt bilde her. Det er kø hele tiden, og den kortest kø en bør er tidlig på morgen.
Når turist skipene kommer inn, kan man glemme å stille seg kø.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Lisunn
Anmeldt 6. juni 2018

Aner ikke hva jeg hadde forventet meg, men her var det bare en lang kø med mennesker for å ta bilde. Nå har vi vært der, det var det.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, sandra44190479
Anmeldt 2. april 2018 via mobile enheter

Fin gåavstand til flere landemerker som er vært å ta turen innom når man først er i Key West. Flotte bilder for fremtidige minner.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Cberge