Key West Hop-On Hop-Off Trolley Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Southernmost Point på
Anmeldt 28. november 2018

Ramlet litt tilfeldig innom på vei til stranden Mye folk som skulle ta bilder av seg selv. Men vi har nå vært der. Like spennende var det lille huset ved siden som var der telegrafkabelen til Cuba gikk ut fra. Se skilt på veggen

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, 251svens
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Ikke noe spennende i segselv, men fint å få med seg, når man kommer så langtfra som Norge. Flere gode kaffesteder i nærheten, så man kan ta lunsj her også

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, olgab911
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Hallo hva kan mann skrive om et kart merke / bauta stein. Ikke en stor opplevelse men alle går dit og tar en selfie når du er i key west.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 255p_lk
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Et must å få tatt bilde her. Det er kø hele tiden, og den kortest kø en bør er tidlig på morgen.
Når turist skipene kommer inn, kan man glemme å stille seg kø.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Lisunn
Anmeldt 6. juni 2018

Aner ikke hva jeg hadde forventet meg, men her var det bare en lang kø med mennesker for å ta bilde. Nå har vi vært der, det var det.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, sandra44190479